30er voor de eerste keer op wedstrijd hoe werkt dat?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

kim1207

30er voor de eerste keer op wedstrijd hoe werkt dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-07 18:31

Hoi,
Zoals de titel al aangeeft. Ik ben bijna 30 en zou eigenlijk wel voor t eerst in mijn hele leven op wedstrijd willen. Hoe werkt dat. Wat moet er allemaal gebeuren/
Lid worden van een rijvereniging en dan? mOet het paard waarmee je start op jouw naam staan?
Ik ben hier heel benieuwd naar. Wie wil me helpen? Kon dit topic zo gauw niet vinden met de zoekfunctie

Mindfields

Re: 30er voor de eerste keer op wedstrijd hoe werkt dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 18:35

Het paard hoeft niet op jouw naam te staan.
Je wordt inderdaad lid van een rijvereniging, dan vraag je een startkaart aan bij het KNHS, dat kan eventueel via je rijvereniging maar kuin je ook rechtstreeks doen. Je stuurt dan kopieen van het paspoort van het paard op van de eerste vier pagina's. Dan vraag je bij die startkaart meteen dressuur of springcoupons aan(of allebei) en als je kaart binnen is kun je je opgevenvoor de concoursen, die staan bijna allemaal in de Paard&Sport, een blad waar je automatisch lid van wordt als je lid bent van een RV.

kim1207

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-07 18:44

das duidelijk. De paard en sport krijg ik al via mijn koetsiersbewijs, dus ik zal eens gaan neuzen....

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 18:49

Ik lees mijn bericht nu nog eens en 1 zin heb ik iets vaag neergezet. Natuurlijk moet er bij die kopieen van het paspoort wel een briefje met aanvraag startkaart Haha!

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 18:51

Je moet lid worden van een vereniging en die kunnen de startkaart aanvragen voor je.
Daar krijg je dan te oren wat ze nodig hebben.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 20:51

In de FAQ staat al het een en ander. Lachen Het paard hoeft niet op jouw naam te staan..