vandaag wedstrijd gehad+foto's!+nu deel 2 erbij!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
blondiedaan

Berichten: 282
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Hendrik-Ido-Ambacht

vandaag wedstrijd gehad+foto's!+nu deel 2 erbij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-02 22:16

hallo,

vandaag (zaterdag 7 september) wedstrijd gehad,eerste dag op de oud-beyerlandse dressuurdagen, ik moest om 1uur en half 2 in de L1 pony's. ik ging natuurlijk eerst losrijden, maar Obelix weet dat hij mij nog weleens in de zeik kan nemen, dus daar profiteerde die natuurlijk vandaag ff van!! Haha!
hij pakte heel me linkerkant vast dus ik dacht ach jammer ik rijd me proef netjes af en ik zie wel, ik dus me eerste proef gereden en ja ik heb er geen andere woorden voor: echt een butproef!! maar wat was er nou loop ik de ring uit had ik me peesbeschermers nog om!! Knipoog dus nog butter, toen me tweede proef ging wel beter en ontspannender, maar liep ook niet in de aanleuning.....uiteindelijk had ik in de eerste proef 152 en de tweede proef 148......was 1 x 6-de van de 16 en een x 12-de van de 16.had het dus eigenlijk de punten wel andersom verwacht, de tweede ging wel wat beter!!
van die peesbeschermers trouwens stond niks van in me protecol!
morgen weer daar op wedstrijd dus gaan we erweer tegenaan!! en anders volgende week zondag op manege reyerbos!!!

DEEL 2:gister (zondag 8 september) ook wedstrijd gehad ik moest om half 11 en 11 uur starten dus eerst natuurlijk losrijden en dan me proef in, op zich ging het wel beter als zaterdag maar ja weer met z'n hoofd omhoog, hij is ook zo moeilijk te rijden!! maar ja ik had gereden, om 2 uur was de prijsuitreiking, ik had 145 en 154 punten, nog niet slecht vond ik zelf, maar dit is al de vierde keer dat ik 154 punten rijd, beetje jammer!!maar ja geef niet! ik rijd nu sinds eind mei 2002 wedstrijden op hem e heb al 4 winstpunten, dus ik ben best tevreden!! met 5 winstpunten mag je natuurlijk over naar de L2 maar ik ga eerst zorgen dat me aanleuning beter wordt, de ene lukt het super en de andere keer niet!! *LOL*


hier dus een paar fototjes.....let niet op Obelix z'n hoofd maar wel ffies op z'n benen!!! Tong uitsteken

Afbeelding

z'n middendrafje Haha! (let niet op z'n hoofd zoals ik al zij hier kunnen we niet spreken van 'aan de teugel')
Afbeelding

Afbeelding

hier nog eentje van het losrijden
Afbeelding


wat vinden jullie ervan???? Party!!

groetjes daniella
Laatst bijgewerkt door blondiedaan op 09-09-02 15:54, in het totaal 2 keer bewerkt

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 22:19

Leuke foto's, leuke haf!! Lovers
Welke klasse startte je?

blondiedaan

Berichten: 282
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Hendrik-Ido-Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-02 22:21

in de L1 pony's, maar ach ik rijd vanaf eind mei nog maar wedstijden op hem en heb al 4 winstpunten dus ach ik mag niet klagen!

groetjes daniella

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 10:28

k vin het een vet cool paardje;)

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 20:22

ik vind het een hele mooie haf, echt zo'n skattie

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 20:52

Er staat ook een foto van je op de site van Oud-Beijerlandse dressuurdagen.

Voor de rest:
www.dressuurdagen.nl
En dan naar foto's.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 21:03

heyy

leuke foto's! Was het druk daar? Wij hadden ook dit weekend wedstrijd, maar lang niet zo groot als daar denk, we hadden vandaag 3 ringen en gister 2.

linda

blondiedaan

Berichten: 282
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Hendrik-Ido-Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-02 21:41

hoi liberty, ja het was oud-beyerlandse dressuurdagen, meer dan 800 starts in 2 dagen en er waren 8 ringen, aardig wat ja!!!!!!
bedankt allemaal voor de leuke reactie's, morgen meer verslag van vandaag maar ben nu er moe omdat allemaal te vertellen!!

groetjes daniella

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 21:51

blondiedaan schreef:
hoi liberty, ja het was oud-beyerlandse dressuurdagen, meer dan 800 starts in 2 dagen en er waren 8 ringen, aardig wat ja!!!!!!


Ik heet Jessica, maar geeft nix Knipoog Pling

Mar_Nimbus

Berichten: 4777
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 13:23

hoi
start jij de 15e ook op reijerbos, ik ook, mijn paard staat daar

blondiedaan

Berichten: 282
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Hendrik-Ido-Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-02 15:39

he!!! ja ik start de vijftiende op reyerbos ja,hoe heet je paard dan?? ik les er ook op zaterdag met obelix om 1 uur altijd, doe je ook mee de 15-de?? groetjes daniella

blondiedaan

Berichten: 282
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Hendrik-Ido-Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-02 15:47

Jessica schreef:
Er staat ook een foto van je op de site van Oud-Beijerlandse dressuurdagen.

Voor de rest:
www.dressuurdagen.nl
En dan naar foto's.



hoi hoi nee das mijn vriendin, deze haflinger is niet van mij maar van een vriendin van mij, zij rijd ermee in het M2 pony's en zij is op internet gezet!!haha heel cool,

groetjes daniella

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 18:57

Oh! Grappig!