Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
cle0o_o0 schreef:Hoeft niet, tenzij ze persé een D-pony zou willen bijvoorbeeld, dan is het wel handig.
levi schreef:Pensionklant heeft een wedstrijdpony gekocht en wil er zelf pas in 2008 mee gaan starten.
Dniesjj117 schreef:levi schreef:Pensionklant heeft een wedstrijdpony gekocht en wil er zelf pas in 2008 mee gaan starten.
Betekent dat dat iemand anders er wel mee wil starten of is dat gewoon automatisch geschreven?
Als de pony nog veel groeit is het idd niet zo handig, lijkt me.
levi schreef:Nee, de pony heeft wedstrijden gelopen, maar eigenaar wil zelf pas in 2008 beginnen.
De pony gaat dus dan pas starten.
. Is hij ouder dan 8 jaar dan kan ze hem 1x meten voordat ze gaat starten. Hanin schreef:Als de pony jonger is dan 8 jaar moet hij dacht ik elke jaar gemeten worden, maar als ze hem pas in 2008 start kan ze ook vanaf dan elke jaar meten. Is hij ouder dan 8 jaar dan kan ze hem 1x meten voordat ze gaat starten.
OemmiejO schreef:Hoeft niet. Pas wanneer je gaat starten.
djoeka schreef:Als de nieuwe eigenaar in januari volgend jaar wil starten is het wel handig om nu te meten want dan kunnen ze de startkaart ruim voor januari al aanvragen.
djoeka schreef:Als de nieuwe eigenaar in januari volgend jaar wil starten is het wel handig om nu te meten want dan kunnen ze de startkaart ruim voor januari al aanvragen.
oversized schreef:OemmiejO schreef:Hoeft niet. Pas wanneer je gaat starten.
En wel VOOR 01 april van het jaar waarin je gaat starten OemmiejO......

levi schreef:Pensionklant heeft een wedstrijdpony gekocht en wil er zelf pas in 2008 mee gaan starten.
Dan hoeft ze hem dus toch niet te meten dit jaar???????
judith789 schreef:Hoe oud is hij? Ook al als je geen wedstrijden rijd, ze moeten tot hun 8-e ieder jaar gemeten worden. daarna weet ik niet.
Femkee schreef:ik zou je pony tog voor de zekerheid even laten meten jeweet het maar nooit , sommige jury's kunnen echt heel erg zeuren.