nachecken wat paard aan dressuur gelopen heeft!!!!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

qaos95

nachecken wat paard aan dressuur gelopen heeft!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 14:22

hallo mensen,ik heb een vraagje ik leas al drie jaar bij ons op stal een paard met iemand,nou willen we hem van de zomer gaan kopen,van mensen op stal hoorde we dat hij m dressuur(vroeger gelopen heeft)wij willen dit graag zeker weten !!!ik heb begrepen dat je dit kan laten nachecken bij de knhs ik heb begrepen dat ze dan chipnr en stamboeknr nodig hebben,maar nou is mijn vraag het is een bwp.en hij heeft vroeger ook dus in belgie gestald gestaan ze eerste 7 jaar geloof ik daarna naar een meisje in apeldoorn,kunnen ze het dan alsnog ook nachecken ook al heeft tie mischien in belgie wedstrijden gereden????????alvast heeeeeeel erg bedankt!!!!!groetjes claudia.

FleurHunter

Re: nachecken wat paard aan dressuur gelopen heeft!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 16:02

Ik weet niet dat van belgie! maar van nederland kunnen ze het wel! gewoon even een mailtje sturen heb ik ooit ook eens gedaan!

Karin

Re: nachecken wat paard aan dressuur gelopen heeft!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 02:03

Even de KNHS bellen en het chipnummer of het levensnummer (staat in het paspoort) opgeven. Dan kunnen ze daar zo opzoeken of het paard ooit een startkaart heeft gehad en zo ja, of hij punten in een bepaalde klasse heeft gehaald. Dat kun je daar ook navragen voor een 'buitenlands' paard dat KNHS-wedstrijden heeft gelopen.

Via internet kun je alleen op combinatienummer zoeken.

Wat het paard eventueel in België heeft gedaan op wedstrijden zou je moeten checken bij een van de Belgische bonden: VLP of LRV. Contactgegevens kun je vinden op www.vlp.be en www.lrv.be