mag je starten met....

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

annelieke1

mag je starten met....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 18:07

Een ongebroken trens?? Ik neem aan dat dit geen probleem is, maa rwil het graag voor de zekerheid even weten. Kon hierover niks terug vinden in het reglement op de KNHS site....

Askim

Re: mag je starten met....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 18:16

annelieke1 schreef:
Een ongebroken trens?? Ik neem aan dat dit geen probleem is, maa rwil het graag voor de zekerheid even weten. Kon hierover niks terug vinden in het reglement op de KNHS site....

Als het goed is moet je wel op het KNHS kunnen zien met welke bitten je allemaal mag starten en volgens mij staan er zelfs nog foto's bij ook Knipoog

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 18:48

Even geciteerd uit Annex A toelichting met dikgedrukt wat voor jou van toepassing is.
Citaat:
Toelichting bij Annex A
De afgebeelde trenzen zijn toegestaan in zowel bus- als watertrens uitvoering. Trenzen zijn in principe van metaal. Deze trenzen mogen ook worden gebruikt indien ze uit rubber of uit kunststof vervaardigd zijn of met leer zijn omkleed.
1. Watertrens
2.a,b,c: Dubbelgebroken trens
3. Bustrens
4. Rentrens, D-trens
5. Bustrens met scharen (de scharen mogen niet aan het bakstuk vastgemaakt zijn)
6. Watertrens met scharen ( de scharen mogen niet aan het bakstuk vastgemaakt zijn)
7. Bustrens met naar bovengaande scharen (de scharen mogen niet aan het bakstuk vastgemaakt zijn)
8. Trens met opgaande scharen, alleen toegestaan voor de klassen vanaf Z1
9. Ongebroken bit, toegestaan in zowel bus- als watertrens uitvoering.
10. Trens met roterend mondstuk
11. Dubbelgebroken trens met roterend mondstuk
12. Scholingsbit

En het volledige reglement: http://www.knhs.nl/objects/00002296.pdf

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 23:33

En bij deze dus een slotje Knipoog