Ik had een vraagje over mijn wedstrijd over 2 weken, waarbij we dus 2 proeven
kúnnen starten.Ik zit nog te twijfelen of ik 't zal doen, omdat mijn pony nogal anders
rijd op concour dan thuis. Thuis gaat t gewoon geweldig, en als ik in de inrijbak kom ook,
maar alsie daar helemaal alleen moet tussen de witte hekjes, is het een brok spanning, en word dat pas aan het eind van het proefje beter. Maar ze put zichzelf zo uit, dat het 2e proefje vaak ook minder gaat, geen regelmatig tempo, schrikt niet meer maar ze gaat bijv, langzamer en dan versnellen. Het gaat de laatste tijd al beter, gewoon veel wedstrijdterreinen meemaken, komt 't vanzelf. Maar wat zouden jullie doen, 1 of 2 proeven rijden? Ik moet uiteindelijk zelf de beslissing nemen { haha
t klinkt net of ik mezelf ga doden ofzo
} maar misschien kunnen jullie me een zetje in de goede richting geven. Alvast bedankt!commentaar over hóe ik 'm meteen rustig kan krijgen in de proef, zéer welkom!
Groetjes, Myrlon

Als je er toch bent, kun je er maar beter gebruik van maken.. De eerste proef moet ze misschien nog heel erg wennen aan de bak of de hekjes, waardoor ze er ineens overheen springt, niet door een hoek heen wil, wegschiet enz. Zal dat de tweede proef veel minder zijn, dan weet ze (hij?) al wat er gaat komen.