Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Lielle schreef:het ellendige is dat de huidige M1 proeven t/m onderdeel 3 dus identiek zijn en dan wordt het wel lastiger.
Vond het ook onlogosch dat je de ene keer eerst de volte 10 m krijgt en dan de contra en daarna andersom. 
Lielle schreef:ik hbe het dus niet aangedurfdVond het ook onlogosch dat je de ene keer eerst de volte 10 m krijgt en dan de contra en daarna andersom.
, nou kan ik daar wel iemand vragen maar ik ben liever niet afhankelijk van andere mensen. dus vandaar dat ik toch de gok wil wagen. marloezzke schreef:ja ik vind een voorlezer inprinciepe ook wel makkelijk, mijn vader ging eerst altijd mee op concours maar die heeft eigenlijk geen tijd meer en die las altijd voor, nu gaat mijn vriend mee omdat hij met trailer kan rijden en ook mijn paard nog wel vast wil houden, maar voorlezen, eh nee dat doet ie echt niet, nou kan ik daar wel iemand vragen maar ik ben liever niet afhankelijk van andere mensen. dus vandaar dat ik toch de gok wil wagen.