niet op de startlijst??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Iris_B

niet op de startlijst??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 08:23

hebben jullie dat al een keer gehad, dat je wel je coupons had ingestuurd, maar niet op de startlijst stond??
wat hebben jullie toen gedaan?? en stonden jullie toen wel op de startlijst??

ik heb het nu, ik heb al een hele tijd terug m'n coupons ingestuurd, omdat ik tegen een vriendin wou rijden, en zij heeft de coupons op de zelfde dag nog opgestuurd..
dus ik dacht vandaag, nou laat ik is kijken hoe laat ik moet, nu sta ik niet op de startlijst en zij wel.. dus ik baal ernom, en wil ook zeker gewoon meedoen met die wedstrijd!!
ik ga straks bellen want ik vind dit natuurlijk niet leuk, heb ik me helemaal voorbereid op die wedstrijd, sta ik niet op de startlijst!!! Boos! Boos!

Tivara

Re: niet op de startlijst??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 08:25

Ik heb het ook een keer gehad, voor een selectie wedstrijd. Ik heb opgebeld en als ik nieuwe coupons mee zou nemen werd ik erbij op de startlijst gezet.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 11:05

Ik heb ooit 3 paarden opgegeven voor een wedstrijd en toen stonden er maar 2 op de startlijst. Ik heb gebeld en ze zeiden dat ze van niks wisten (was wel raar, want de opgegeven combi's stonden allemaal in dezelfde mail).
We kregen de coupons van de niet gestarte combi wel terug toen we op de wedstrijd ernaar vroegen.......................

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 12:16

Nog niet gehad, maar ik zou even bellen. Lachen

Marritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 13:35

Ik heb het 2 keer gehad, bij hetzelfde wedstrijdsecretariaat.. En beide keren werd er gezegd dat de coupon niet binnen is gekomen, wat niet kan omdat ik via de vereniging mijn wedstrijden opgeef en alles dus gelijk wordt opgestuurd.. Gelukkig kon ik er beide keren nog wel bij, dus gewoon even bellen Knipoog

Vadisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 13:35

Ik heb het ook wel eens gehad, blijkbaar iets fout gegaan bij het secretariaat. Kan gebeuren. Ik heb het secretariaat gebeld en werd eerste op de wachtlijst gezet (en uiteindelijk dus ook nog geplaatst).

Maar het kan natuurlijk ook zijn dat je op de wachtlijst staat. Dat halverwege de dag de wedstrijd vol zat.

simy_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 13:44

hmm.. nog niej meegemaakt Haha!
maah tjaah.. eigenlijk denk ik dat je gewoon moet bellen
en dat alles goed komt Knipoog
veel succes in ieder geval!!!

mienetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 14:21

Ik had me opgegeven voor a.s zaterdag, maar sta er ook niet tussen.. Ik stuur eigenlijk nooit zelf coupons op, ik geef me altijd op via de club, die stuurt ook mijn coupons op..

Heb je al op de wachtlijst gekeken of je daar ook tussen staat?

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 14:59

mienetje schreef:
Ik had me opgegeven voor a.s zaterdag, maar sta er ook niet tussen.. Ik stuur eigenlijk nooit zelf coupons op, ik geef me altijd op via de club, die stuurt ook mijn coupons op..

ik heb mezelf in tussen gevonden... gelukkig stond ik er toch op, waarschijnlijk niet goed gekeken.. maar anders had ik echt gebeld om te vragen waarom ik er niet op stond... wat ben ik toch weer blond.. maar er stond serieus alleen maar 4 mensen in de B maar goed jij staat er ook niet op?? hmm wel even bellen.. zowiezo vond ik dit wel een algemene vraag wat ik moest doen stel dat het nog een keer voorkomt Knipoog

mienetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 17:37

lovekomeet schreef:
mienetje schreef:

ik heb mezelf in tussen gevonden... gelukkig stond ik er toch op, waarschijnlijk niet goed gekeken.. maar anders had ik echt gebeld om te vragen waarom ik er niet op stond... wat ben ik toch weer blond.. maar er stond serieus alleen maar 4 mensen in de B maar goed jij staat er ook niet op?? hmm wel even bellen.. zowiezo vond ik dit wel een algemene vraag wat ik moest doen stel dat het nog een keer voorkomt Knipoog

Aangezien het nog niet allemaal bevestigd is, met mij en mijn paard vind ik het eigenlijk niet erg dat ik er niet op sta Knipoog
Ik weet nu dat hij zich inmiddels rustig gedraagd in de proef, dus hoef het eigenlijk niet echt meer te doen voor de ervaring Knipoog

black_light

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 20:36

Verschillende keren bij de zelfde vereniging. Nagelbijten / Gniffelen
Was daar ook eerst lid van maar ben dat jaar daarop mooi naar een andere vereniging gegaan. Clown
Ik zal maar geen namen noemen maar die kunnen dus totaal niet organiseren. Nagelbijten / Gniffelen Pff..
ik bel altijd even. Knipoog

CD28

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 21:06

black_light schreef:
Verschillende keren bij de zelfde vereniging. Nagelbijten / Gniffelen
Was daar ook eerst lid van maar ben dat jaar daarop mooi naar een andere vereniging gegaan. Clown
Ik zal maar geen namen noemen maar die kunnen dus totaal niet organiseren. Nagelbijten / Gniffelen Pff..
ik bel altijd even. Knipoog

Als secretariaat zijnde vind ik het niet prettig als iedereen gaat bellen of de coupons wel zijn aangekomen.
Het kan altijd een keer gebeuren dat je er niet op staat, soms is de wedstrijd gewoon eerder vol en sluiten ze de inschrijving eerder.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 11:45

ik heb het 1 keer gehad.
maar toen was mijn paard net kreupel, dus kwam het toevallig wel goed uit.

flugeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 12:42

Bij onze vereniging is het gebruikelijk dat je eerst een email stuurt of er nog wel plaats is...en dan de coupons opstuurd..dan weet je voor je de coupons opstuurd of je er bij zit..als iedereen blindelings coupons opstuurd is de kans groot dat er gewoon geen plek meer is...

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-07 16:36

ja maar ik had gebeld of er nog plek was Lachen Knipoog

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 13:05

heb het toevallig gister weer gehad.

me ingeschreven voor zowel de zaterdag als de zondag en stond alleen zaterdag op de lijst.

mailtje gestuurd en kreeg vandaag al een mail terug dat ik zondag erbij ben gezet. was meteen opgelost dus Lachen

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 13:11

flugeltje schreef:
Bij onze vereniging is het gebruikelijk dat je eerst een email stuurt of er nog wel plaats is...en dan de coupons opstuurd..dan weet je voor je de coupons opstuurd of je er bij zit..als iedereen blindelings coupons opstuurd is de kans groot dat er gewoon geen plek meer is...

Zo doen wij het ook, alleen hoeven ze bij ons niet eens een mail te sturen, wij hebben een inschrijfformulier op de website staan. Bellen kan ook, maar ik ben niet altijd thuis. Dit staat allemaal duidelijk aangegeven op het vraagprogramma. Mensen die blindelings coupons opsturen, die moeten geluk hebben dat ze er nog bijkunnen. Soms stuurt een secretariaat wel een stapel van 10 deelnemers op, twee weken voor de wedstrijd. Dan vangen ze vaak bot, want dan zitten we echt al vol. Dat is vervelend voor de ruiters, maar dat ligt dan echt aan hun eigen secretariaat ( onze werkwijze is bij de meeste secretariaten overbekend, maar sommige houden het stug vol ).
Overigens gebeurt het ook wel eens een enkele keer dat er iets mis gaat ( ook wedstrijdsecretarissen zijn maar mensen ). Dan probeer ik het altijd meteen op te lossen, meestal valt er nog wel wat te regelen.

Elynkwpn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 20:50

Oei dat is schrikken! misschien is een belletje naar waar de wedstrijd is een idee:)

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 21:42

Ja ook wel eens gehad, ze beweerde dat ze te laat binnen kwamen terwijl ik ze 2 weken voor sluitingsdatum op de bus heb gedaan.. Naja toen zijn mn coupons doorgezet naar de volgende wedstrijd en die heb ik ook gereden Lachen

Alive

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 21:47

ik heb het nu dus ook, ik heb gebeld om me op te geven en startcoupons zijn ook al op de bus, maar neehor Vork morgen eerst maar eens even bellen, ik heb dit verder nog nooit gehad eigenlijk..

nikkl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 22:28

je moet er wel goed naar kijken of er geen 2 groepn zijn!.
dat had ik namelijk een keer ( schaam!)

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 14:49

Iks tond een keer met de verkeerde pony. En toen meost ik perse op die pony Boos!
Ging dus helemaal fout.