Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

. Daar moet ik dus altijd iemand voor inhuren
! Jokano schreef:Je hebt bijna helemaal gelijk! Het optutten is nou net iets waar ik heeeeeel slecht in ben. Vlechtjes zijn er bij mij meestal weer uit tegen de tijd dat het elastiekje erin zit. Daar moet ik dus altijd iemand voor inhuren
!
maar toch.. 
.
Jokano schreef:5 jaar geleden heb ik voor het laatst een (dressuur)wedstrijd gereden. Mijn vorige paard had niet de potentie om verder te komen dat de M (springgefokt, moeilijk lijf), en toen zag ik er geen heil meer in om door te gaan. Nu heb ik een ander paard, ze is dressuurgefokt, heeft goede gangen en toont ook leuk. Toch twijfel ik of ik weer moet gaan starten. Dat ligt nu dus niet aan het paard, meer aan mij. Kunnen jullie bokkers mij eraan herinneren hoe leuk het kan zijn om te starten?
. Vooral als je gezond bent, dan moet je daarvan genieten en heerlijk wedstrijden gaan rijden. Je hebt de mogelijkheden, dus er gewoon voor gaan
! 
), lekker de hele dag met je paard bezig zijn is ook niet verkeerd. En bovendien weet je meteen waar je staat in de training qua niveau, en waar je nog aan moet werken. Af en toe vreemde ogen is zo gek nog niet.