Kosten wanneer je meerdere jaren met 1 startkaart doet

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

KayC

Kosten wanneer je meerdere jaren met 1 startkaart doet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-07 14:42

Ik snap het even niet. Moet je dan weer betalen voor je startkaart? Ik moet iets van €40 betalen voor mijn startkaart en €40 voor de knhs. Vind het apart dat je je startkaart dan weer moet betalen? En knhs was toch ook goedkoper? ik dacht iets van 26 euro? Ow ja en wanneer kun je je startkaart weer opzeggen, zou je dat nu bijvoorbeeld kunnen doen? Dan moet je zeker nog gewoon betalen? En zijn de kosten die ik nu betaal voor het hele jaar?

Ik heb bokt al afgezocht en kan mijn antwoorden niet vinden. Ook word ik niet bepaald wijzer van de knhs site.

Lielle

Re: Kosten wanneer je meerdere jaren met 1 startkaart doet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 15:02

Je betaalt ieder jaar voor je startkaart, daarnaast lidmaatschap van de KNHS en abonnement P&S. Bedragen klinken redelijk bekend.

Startkaart opzeggen kan wel, maar dat is dan pas per 1 jan 2008.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 10:20

idd. Ik betaal ook zoiets. De startkaart zelf is het papiertje dat je opgestuurd hebt gekregen, dat wordt maar 1 keer gedaan. Je betaald ieder jaar opnieuw. Betaal je niet, maar start je toch, dan weet de KNHS dat direct doordat de coupons naar hun worden opgestuurt. Geen nieuw papiertje dus, maar wel ieder jaar opnieuw betalen.

luckyluck

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 22:35

je betaald alleen maar de lidmaandschap enz, die €26.- is maar 1 x voor het papiertje opzich...

Karoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 13:55

Hebben jullie je lidmaatschap voor 2007 al betaald??? Ik heb geen rekening gezien??? Ook niet van mijn rijvereniging. Misschien komt het omdat ik de laatste maanden niet meer gestart heb...

Ik denk dat ik maar even moet bellen met de KNHS.

Doeggggggg
Karoena

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 17:35

Karoena schreef:
Hebben jullie je lidmaatschap voor 2007 al betaald??? Ik heb geen rekening gezien??? Ook niet van mijn rijvereniging. Misschien komt het omdat ik de laatste maanden niet meer gestart heb...

Ik denk dat ik maar even moet bellen met de KNHS.

Doeggggggg
Karoena

Wellicht gaat het bij jou op de vereniging via automatische incasso?!