Jaja, weer een wedstrijdverslag: Candy in Haarle.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Jaja, weer een wedstrijdverslag: Candy in Haarle.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-02 19:38

Vandaag weer wedstrijd gehad in Haarle.

Ik moest om half 4 en 4 uur ong. Dus kon nog lekker uitslapen Tong uitsteken Rond een uur of 1 op de manege en nog wat gewassen. Daarna candy klaar gemaakt en toen de trailer in.

Daar aangekomen ff betaald enzo en daarna losrijden. het was echt een K*T terrein om los te rijden, maarja dat moet dan maar.

Toen de 1e proef. Ik vond het niet echt super ofzo maar ook niet slecht.
Daarna nog 2 mensjes ind e andere ring voor mij en toenw as ik.
Die ging echt super. De middendraf kon ik zo lekker wegrijden en terugnemen. daarvoor had ik dan ook een 8. En voor binnenkomen ook Party!!

Dus ik helemaal blij en toen lekker uitgestapt. candy de trailer in en kijken of de coupons er al lagen. Die van de 1e proef wel. En ik had 166 pnt. Party!!
Toen ik bezig was hoorde ik ineens dat er met spoed ehbo naar de springhoofdring moest komen, dus ikw as wel nieuwsgierig (:)) ) Het meisje is met de ambulance afgevoerd. (die uit almelo moest komen en dat duurde dus een half uur ofzo.) dat was dus wat minder, maarja.
Daarna weer gekeken naar de coupons en in de 2e proef had ik 172 pnt!!! Party!! dus weer 3 winstpunten Party!! Party!! Party!!

Daarna de prijsuitrijking. Ik was met de 2e proef 1e(172) en in de 1e proef 2e(166). Dus dat was wel weer erg leuk! Er was prijzengeld dit keer. Dus ben ik nu weer 16,50 euro rijker. Party!!

Dit was het verslagje van Haarle!
Super can heeft haar best dus alwéér gedaan! Braaf beest Lovers

Groetjes Monica!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 19:45

Goed zo moon!! Echt netjes joh!! Op naar de Z *LOL*

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 19:45

gefeliciteerd! en dit keer geen ringgenoot Haha! haha ik deed niet eens mee! gaat wel lekker he? hoeveel winstpunten heb je al? en wanneer ga je L1 starten? liefs daphne!

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-02 19:47

Ik heb nu 8 winstpunten. Zie ook mijn profiel helemaal onderaan.

Ik ga denk ik mijn volgende wedstrijd L1 starten. Maar dat weet ik nognniet zeker. eerst nog ff lekker oefenen Party!!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 19:58

Wouw , je bent écht op dreef he? super hoor meid, en veel succes in de L1! Party!!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 20:10

Jezus moon hoe krijg je het voor mekaar, dit is echt niet normaal meer, haha echt onwijs goed van je!! Gefeliciteerd! Je moet snel een keer ervan foto's maken hoor! Echt geweldig!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 20:24

Jaja, jullie hebben weer goed jullie best gedaan! Party!! Op naar de L1!