En hier de tweede proef:

Written en composed by Prima!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en 153 voor de tweede (die voor m'n gevoel veel slechter ging!) Gevoelsmatig had de eerste wel iets meer mogen zijn (puntje
)en de tweede iets minder (150 ofzo), want er zat echt veel meer verschil tussen die 2 proeven dan dat ene punt, maar ja, that's life, dan moet je maar geen jurysport gaan beoefenen!
*trots* Ongeveer 2 maanden geleden was halsstrekken nog een reden om 'm op de voorhand te smeren met kop in de lucht en rug eruit maar dat is toch wel aardig verbeterd dacht ik zo
)
), is iets van 2,5 jaar volledig uit de running geweest door allerlei blessures, met als overblijfsel 1 gaar achterbeen, zat geen spier meer op en dat lijf zat zo vast als wat en dan toch 'meedoen' op wedstrijden (zat direct achter de prijswinnaars als ik goed heb opgelet) dan kan ik niet anders dan heel erg tevreden zijn!
en ik had er een hard hoofd in voor vandaag. Had me voorgenomen om niet te starten als het slecht zou zijn, zij is zo kwetsbaar en ik wil haar echt niet kapot rijden, maar het viel echt super mee! 1 grote plas op het losrijterrein aan de zijkant en verder prima te rijden, de ringen waren ook goed. Bodem was bijna beter dan de vorige keer toen het zo heet was, toen was 'ie te zwaar. En toen het zonnetje er ook nog door kwam was het feest helemaal compleet!