Stand bij de KNHS

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Yvon

Stand bij de KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 17:06

Ik ging even kijken hoeveel winstpunten ik ook al weer had. Dacht zelf 4 maar op de site staat 3.Gelijk mn coupons er even bijgepakt en ik heb er hier toch echt 4.
Nu zie ik dat op een van de coupons wel een naam en jurynummer staat maar dat daar het puntenaantal niet vermeld staat. Nu kan ik de KNHS wel mailen of bellen maar ik denk zelf dat het geen zin heeft,gewoon pech dus had ik maar op moeten letten?
Heb ik gelijk of heeft iemand andere ervaringen?
Het lijkt me dat dat nergens meer achterhaald kan worden of ik echt wel een winstpunt heb gereden die keer.

valencia

Re: Stand bij de KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 17:08

De knhs is meestal niet zo heel snel, dus waarschijnlijk wordt die punt er nog gewoon bijgeschreven. Duurt vaak even. Tenzij t echt mis is gegaan met je coupons natuurlijk..

Ezter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 17:09

Is dat toevallig je laatste winstpunt dat er niet bij staat? De KNHS loopt (vrij ver) achter met het verwerken van de wp. Op de site staat ook de datum tot waar het bijgewerkt is.
Als ze het echt niet erbij geteld hebben denk ik dat je de coupon kan opsturen/faxen (een kopie dan) dan kunnen ze toch de punten optellen en dan krijg je je wp alsnog neem ik aan? immers als de punten per onderdeel er opstaan, dan tellen ze het zelf maar op.

Yvon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 17:09

De wedstrijd is van 26.11.06 en volgens de KNHS is de stand bijgewerkt tot en met december 2006...
Denk dat ik gewoon pech heb..

Ni_Mi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 17:10

Wel bellen naar de KNHS, wij hebben het ook gehad, mijn dochter miste op de site 2 winstpunten maar was ook al klasse hoger gestart, kregen we een brief dat ze niet juist gestart was, toen hebben we alles doorgestuurd en de KNHS heeft alles recht getrokken.

Yvon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 17:11

Ezter schreef:
Is dat toevallig je laatste winstpunt dat er niet bij staat? De KNHS loopt (vrij ver) achter met het verwerken van de wp. Op de site staat ook de datum tot waar het bijgewerkt is.
Als ze het echt niet erbij geteld hebben denk ik dat je de coupon kan opsturen/faxen (een kopie dan) dan kunnen ze toch de punten optellen en dan krijg je je wp alsnog neem ik aan? immers als de punten per onderdeel er opstaan, dan tellen ze het zelf maar op.

Op de coupon is niks aan punten ingevuld. De betreffende protocol zit er achter geniet.Maar dat pikken zie toch niet, wie zegt dat die protocol bij die coupon hoort?!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 17:12

Yvon schreef:
De wedstrijd is van 26.11.06 en volgens de KNHS is de stand bijgewerkt tot en met december 2006...
Denk dat ik gewoon pech heb..

gewoon bellen en desnoods je coupon opsturen... daarom bewaar ik mijn coupons ook altijd. jij hebt dat punt gehaald, je hebt bewijs, dus moeten ze dat punt gewoon bijschrijven

Yvon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 17:12

KDHtjuh schreef:
Wel bellen naar de KNHS, wij hebben het ook gehad, mijn dochter miste op de site 2 winstpunten maar was ook al klasse hoger gestart, kregen we een brief dat ze niet juist gestart was, toen hebben we alles doorgestuurd en de KNHS heeft alles recht getrokken.

Ja maar ik heb dus niks om door te sturen,ja een lege coupon met handtekening en naam van de jury maar ik kan toch niet bewijzen dat het 182 punten waren?

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 17:13

Kopieen maken van alle 4 coupons en opsturen. Dan krijg je je punt wel hoor!

Edit: dat is een beetje vaag ja, maar je kan het proberen.

Ezter

Hmz dat is wel balen...tjah dan gewoon even bellen en het vragen wie weet heb je geluk. Anders kan je er inderdaad niks aan doen. Stom ook dat ze de punten niet op de coupon invullen..dat moet toch gewoon?

martinev

Ik heb precies hetzelfde gehad, kwam er thuis achter dat de punten niet op de coupon stonden en had wel een winstpunt. Heb de KNHS gebeld en kon een kopie van de protocol en coupon opsturen (ik kon het eventueel ook faxen), is zonder problemen rechtgetrokken, dus gewoon even bellen!

Liselot

ik zou iig bellen en de situatie uitleggen, heb je het protocol nog waar de punten wel op ingevuld zijn?

Yvon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 17:15

LiSSy schreef:
ik zou iig bellen en de situatie uitleggen, heb je het protocol nog waar de punten wel op ingevuld zijn?

Ja dat heb ik nog wel. Maar ook daar staat geen naam,datum of wat dan ook op.Maar ik ga eens even bellen,niet geschoten is altijd mis he!

Yvon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 17:18

Ezter schreef:
Hmz dat is wel balen...tjah dan gewoon even bellen en het vragen wie weet heb je geluk. Anders kan je er inderdaad niks aan doen. Stom ook dat ze de punten niet op de coupon invullen..dat moet toch gewoon?

Ja dat zal iemand wel vergeten zijn...
Nou ja in ieder geval iets om de volgende keren ook op te letten.

Hozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 17:21

Ik heb een keer precies hetzelfde gehad. Toen heb ik wel met de KNHS gebeld en die zeiden dat je de (kopie) coupon samen met het protocol op moet sturen en dan wordt dat winstpunt alsnog bijgeschreven. Dit is bij mij toen goed gegaan.

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 17:24

ja ik had ook zoiets
LL en ik waren beide een beetje ziek, en zijn toen gestopt met het springparcours in de L, maar wel 2 wp minder. maarja, heb er nu toch nog 20 dus.. Lachen

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 17:25

En misschien volgende keer zorgen dat je een compleet ingevulde coupon hebt.

Yvon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 17:27

TeeGee schreef:
En misschien volgende keer zorgen dat je een compleet ingevulde coupon hebt.

Ja duh. Rolleyes Heb hierboven al ergens getypt dat t iets is om de volgende keer op te letten.
Bedankt voor je tip OK dan!

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 17:44

Ik zou wel alles even opsturen en ff bellen, de organiserende vereniging heeft ook de uitslagen moeten opsturen, dus dat moeten ze na kunnen gaan!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 16:27

Ik heb juist tegenover gesteld 4 winstpunten teveel gehad van de KNHS.

Ik heb er nu 7 officieel en volgens hun al 11.

Yvon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 17:19

MyWishMax schreef:
Ik heb juist tegenover gesteld 4 winstpunten teveel gehad van de KNHS.

Ik heb er nu 7 officieel en volgens hun al 11.

Nou dan heb jij vast die ene van mij Haha!
Heb inmiddels een mail gestuurd met uitleg dus ik ben benieuwd.

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 17:22

op je coupon EN op je protocol staan toch beide de datum met welk paard enz. welke jury.. tenminste das bij onze vereniging, even bellen en als het moet je coupon EN protocol samen faxen/opsturen.. Knipoog

Yvon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 12:29

Jolienn schreef:
op je coupon EN op je protocol staan toch beide de datum met welk paard enz. welke jury.. tenminste das bij onze vereniging, even bellen en als het moet je coupon EN protocol samen faxen/opsturen.. Knipoog

Meestal wel maar laat dit nu net ook niet het geval zijn. Op het protocol staat dus niks,ja de punten en opmerkingen maar verder niks.

Ik heb gemaild naar de KNHS met het probleem en of daar nog iets aan te doen is. Krijg ik een mailtje terug met een document zoals dat bij hun in de computer staat. Daar staat dus in dat ik 26.11.2006 maar 1x gestart ben. Dat moet dus 2x zijn met winst.Nu heb ik dus nog geen anntwoord,alleen dit document. Waar ik dus geen f*ck aan heb want zover was ik al...
Heb nu maar weer terug gemaild dat ik dus 2x gestart ben en dat dat bij mijn eigen vereniging was en of zij nog iets kunnen betekenen.