Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ezter schreef:Is dat toevallig je laatste winstpunt dat er niet bij staat? De KNHS loopt (vrij ver) achter met het verwerken van de wp. Op de site staat ook de datum tot waar het bijgewerkt is.
Als ze het echt niet erbij geteld hebben denk ik dat je de coupon kan opsturen/faxen (een kopie dan) dan kunnen ze toch de punten optellen en dan krijg je je wp alsnog neem ik aan? immers als de punten per onderdeel er opstaan, dan tellen ze het zelf maar op.
Yvon schreef:De wedstrijd is van 26.11.06 en volgens de KNHS is de stand bijgewerkt tot en met december 2006...
Denk dat ik gewoon pech heb..
KDHtjuh schreef:Wel bellen naar de KNHS, wij hebben het ook gehad, mijn dochter miste op de site 2 winstpunten maar was ook al klasse hoger gestart, kregen we een brief dat ze niet juist gestart was, toen hebben we alles doorgestuurd en de KNHS heeft alles recht getrokken.
LiSSy schreef:ik zou iig bellen en de situatie uitleggen, heb je het protocol nog waar de punten wel op ingevuld zijn?
Ezter schreef:Hmz dat is wel balen...tjah dan gewoon even bellen en het vragen wie weet heb je geluk. Anders kan je er inderdaad niks aan doen. Stom ook dat ze de punten niet op de coupon invullen..dat moet toch gewoon?

TeeGee schreef:En misschien volgende keer zorgen dat je een compleet ingevulde coupon hebt.
Heb hierboven al ergens getypt dat t iets is om de volgende keer op te letten.MyWishMax schreef:Ik heb juist tegenover gesteld 4 winstpunten teveel gehad van de KNHS.
Ik heb er nu 7 officieel en volgens hun al 11.
Jolienn schreef:op je coupon EN op je protocol staan toch beide de datum met welk paard enz. welke jury.. tenminste das bij onze vereniging, even bellen en als het moet je coupon EN protocol samen faxen/opsturen..