Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Cee schreef:
Weet misschien iemand (uit ervaring) hoe streng de jury ermee omgaat ?
Of kijken ze hier niet (meer) echt van op...?
En is het handig om het zwarte jasje misschien altijd als reserve mee te nemen?
Cee schreef:Ik ben van plan om een nieuwe rijjas in de kleur antraciet te kopen.
Nu staat er jammer genoeg wel in de reglementen (dressuur) dat het jasje zwart of donkerblauw moet zijn...
Mijn wedstrijdoutfit is wit met zwart tot nu toe, maar mijn cap is ook al zwart met donkergrijs en alle gespen, de stijgbeugels etc zijn zilver. Geborduurd shabrakje, naam staat er in zilvergrijs op, dus een antraciet jasje erbij staat denk ik wel erg mooi...
Weet misschien iemand (uit ervaring) hoe streng de jury ermee omgaat ?
Of kijken ze hier niet (meer) echt van op...?
En is het handig om het zwarte jasje misschien altijd als reserve mee te nemen?
)
LiSSy schreef:...ik denk dat de meeste jury's het niet eens zien... of het jasje nou zwart is of donkergrijs
En aangezien je nu weer officieel concurrentie van mij bent luister ik toch niet naar je (grapje, hoor)
Ik zie je binnenkort wel in Almelo (10.02 ofzo)

LiSSy schreef:een paar weken terug op een wedstrijd in hellendoorn reed ook iemand met een donkergrijs jasje, die kon ook gewoon doorrijden
ik denk dat de meeste jury's het niet eens zien... of het jasje nou zwart is of donkergrijs
(bruine broek, beige jas) Alleen jammer dat er zwarte of blauwe laarzen onder moeten....