Sinds een aantal jaren doe ik het wedstrijdsecretariaat voor onze vereniging. En dan met name het organiseren van ons eigen concours. Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een goed en werkbaar computerprogramma om de opgaves en uitslagen te verwerken. Momenteel werk ik met een aangepaste versie van het KNHS programma, maar volgens mij zijn er betere programma's in omloop. Wie helpt? Alvast bedankt!
Concours 3.4 Ik vind het persoonlijk een goed programma, het is alleen niet gratis. Kost 49 euro, maar dan kan je er wel met de hele club *dus ook meerdere secretariaten, bv paarden & pony's* gebruik van maken. Zie http://home.uni-one.nl/ohartman/concours/
Mijn man studeert Technische informatica en is als één van zijn opdrachten nu een computerprogramma voor mij aan het schrijven. Als het af is, dan zal ik het hier wel even laten weten. Wie weet kan ik jullie er mee helpen. Misschien kunnen jullie ideeën/wensen even aan mij pb'en, dan kan hij dat er meteen in verwerken. Tot dan werk ik ook met excel.
Ik werk al jaren met het programma Concours 3.4 en ik wil niet meer anders, alleen de combinatienummers van deelnemers invullen, roosters maken en het programma doet eigenlijk de rest. Als ik de startlijsten publiceer, kijk ik alles nog even na, hier en daar wat wijzigingen doorvoeren en klaar is klara! Echt een aanrader!!
En het zou ook heel handig zijn als er een soort streepjescode op een startcoupon komt. Die je dan met een pen kunt inlezen en zo in de pc kunt invoeren. Dan hoef je helemaal niks meer over te gaan typen.