Welke vereniging voor startkaart kiezen in ZH?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Charly

Welke vereniging voor startkaart kiezen in ZH?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-07 16:55

Hallo,

Zoals mijn titel al zegt, ben ik benieuwd welke vereniging jullie zouden kiezen voor het aanvragen van een startkaart.
Het is voor mij de eerste keer dat ik een startkaart moet aanvragen. Dus graag jullie adviezen en ervaringen Haha!

Kom zelf uit Barendrecht, dus enigsinds in de buurt zou fijn zijn Haha!

Groetjes!

gekke_koei

Re: Welke vereniging voor startkaart kiezen in ZH?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 19:10

mijn ervaring met de rhoonse ruiters.. niet doen.. bij mij ging de communicatie compleet fout(ik moet nu nog wachten op de acceptgiro van de contributie.. die is nog steeds niet verstuurd, hun pech dan) en ben dit jaar lekker overgestapt.

maar kijk eens hier http://www.knhszuidholland.nl/regio/kalender2006v.htm
daar zie je alle verenigingen met kringnr op een rijtje staan. dan kan je er zo 1 uit pikken welke jou het interessant of handigst lijkt.

stel je gaat meedoen aan de regiokampioenschappen dan moet je in die regio blijven voor je selecties.

voor jou is misschien kring 5 beter?? heerjansdam, zwijdrecht??
ik zit in kring 6, das weer meer oude tonge, hellevoetsluis, is verder weg voor jou.

ga je nou ook officieel starten met charly?? wel stoer hoor Haha! wie weet zie ik jenog wel eens op wedstrijd

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 19:13

Ik zit bij de hoeve westland ruiter (kring 3)

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-07 19:15

gekke_koei schreef:
mijn ervaring met de rhoonse ruiters.. niet doen.. bij mij ging de communicatie compleet fout(ik moet nu nog wachten op de acceptgiro van de contributie.. die is nog steeds niet verstuurd, hun pech dan) en ben dit jaar lekker overgestapt.

maar kijk eens hier http://www.knhszuidholland.nl/regio/kalender2006v.htm
daar zie je alle verenigingen met kringnr op een rijtje staan. dan kan je er zo 1 uit pikken welke jou het interessant of handigst lijkt.

stel je gaat meedoen aan de regiokampioenschappen dan moet je in die regio blijven voor je selecties.

voor jou is misschien kring 5 beter?? heerjansdam, zwijdrecht??
ik zit in kring 6, das weer meer oude tonge, hellevoetsluis, is verder weg voor jou.

ga je nou ook officieel starten met charly?? wel stoer hoor Haha! wie weet zie ik jenog wel eens op wedstrijd

Ik ga indd officieel starten met Charly Tong uitsteken Hij is nu L klaar dus dan kunnen we het wel eens gaan proberen... Ja Rhoonse ruiters zag ik zelf indd ook niet zitten, andere optie was Zuiderpark... En anders krijg je indd de Devel in Heerjansdam, maar dat wil ik niet vanwege het groene jasje Clown Zat zelf te denken aan oud Beyerland, de vereniging van Tim Comans... Schijnt heel snel te zijn met coupons versturen enz

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 20:29

Ik zou zwijndrecht doen. Is de goedkoopste en je kan eerder inchrijven voor de indoorwedstrijden die bij zwijndrecht bijna altijd vol zitten. Geen bardiensten, geen gekke kleuren jasjes.

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 20:34

Misschien RJV & PC Centaur in Westmaas? Heinenoordtunnel door en je bent er...

Pur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 21:15

rsv de hoge devel. Een hele fijne vereniging. Goed georganiseerd en je hebt veel keuze mogelijkheden.

katrien13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 21:52

hoi,
ik woon niet in de buurt, maar ik zou eerst eens bij een paar verenigingen bij jou in de buurt gaan kijken. Lijkt één je wat, dan kan je altijd kijken of je bij die vereniging lid gaat worden. Je kan misschien eerst een proefles nemen want, misschien vind je het lesgeven daar wel helemaal niks. Is het toch wat dan kan je kijken of je bij hun een startkaart gaat aanvragen

succ6!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 07:31

Je hebt RV Charlois ook nog. Ben ik ook lid van al rijdt ik er verder niet. Ben alleen maar lid voor mn startkaart en de FNRS cursus destijds.