Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xxappiexx schreef:hee, misschien nog een ideetje voor mij! na een hindernis heeft m'n paardje namelijk altijd zin om er vandoor te gaan!
runningkawa schreef:hee, misschien een ideetje om goede les te nemen zodat dit soort dingen met de zit opgelost kunnen worden ipv met de teugels?
Als je nu al met zulke bitten moet gaan rijden, wat als je dadelijk hoger moet en het "echte" werk komt kijken.
Dan loop je voor 100% zekerheid vast.
Margreet schreef:Je ziet soms wel eens mensen door dat parcours heen gaan (vaak met de complete ruitersportzaak aan hun paard hangend) waarvan je je afvraagt hoe ze überhaupt ooit een punt in de B dressuur hebben gehaald.
runningkawa schreef:hee, misschien een ideetje om goede les te nemen zodat dit soort dingen met de zit opgelost kunnen worden ipv met de teugels?
Als je nu al met zulke bitten moet gaan rijden, wat als je dadelijk hoger moet en het "echte" werk komt kijken.
Anne"]
[quote="runningkawa schreef:hee, misschien een ideetje om goede les te nemen zodat dit soort dingen met de zit opgelost kunnen worden ipv met de teugels?
runningkawa schreef:jeps daar had Rk het over
En mijn idee is het zelfde als van Lielle dat ik verwacht dat er nogal wat ervaring verschil tussen Kitty en appie is.