Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
amondi schreef:Wat denk jezelf? En wat zegt het reglement hierover?
Nee dus, je moet een nieuwe startkaart en nieuwe coupons bestellen. Tenzij je volgens de KNHS lid bent van 2 verenigingen omdat je niet op tijd hebt opgezegd, maar dan kom je dit jaar dus nog wel uit voor je oude club( en dus ook in de oude kring!)

heb helaas nog steeds mn nieuwe startkaart en coupons binnen.
Scum schreef:Waar heb je dat vandaan Quidou? Ik ben 2 jaar geleden ook overgestapt van vereniging. En omdat het enorm lang duurde voordat ik mijn nieuwe startkaart kreeg heb ik de KNHS gevraagd of ik niet met de coupons van de oude vereniging mocht starten. Dat mocht absoluut niet (ook niet HC).
(tevens jurylid)
Scum schreef:Waar heb je dat vandaan Quidou? Ik ben 2 jaar geleden ook overgestapt van vereniging. En omdat het enorm lang duurde voordat ik mijn nieuwe startkaart kreeg heb ik de KNHS gevraagd of ik niet met de coupons van de oude vereniging mocht starten. Dat mocht absoluut niet (ook niet HC).
ACSM schreef:Je kunt wel lid zijn van meerdere verenigingen, maar bij 1 wedstrijdlid. Start jij met coupons van de oude vereniging, dan tellen de punten niet mee die je eventueel gehaald hebt. (is mij verteld)