Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
moi89 schreef:Hallo,
Gister weer wedstrijd gehad. Ging weer goed maar mn punten zijn er nooit naar.
Dit is nou alweer de zoveelste wedstrijd maar ik haal gewoon mn punten niet meer.Ik heb het al een paar keer gefilmd om te kijken wat er nou precies fout ging maar ik vond het prima gaan. Ik baal gewoon verschrikkelijk. Ik ben na 1.5 jaar geen wedstrijden meer gereden te hebben weer begonnen op hetzelfde paard en het gaat nog beter als vroeger. Alleen ik heb nog geen winstpunt gehaald en naar mijn gevoel gaat het super. Echt elke keer als ik mn coupon ophaal heb ik elke keer weer die teleurstelling, ga elke keer weer met rotgevoel naar huis.
Terwijl het voor mij na mn proef altijd voor mn gevoel goed is gegaan.
Wie kent dit ook? Ik weet niet of dit hier goed staat maar moest het gewoon even kwijt.
Ik baal echt verschrikkelijk want er is voor mij geen lol meer aan.

Toen ben ik 3 maanden gestopt om lekker met hem te trainen en ipv een wedstrijd een buitenrit te maken.. Klinkt wat raar, maar bij ons was de spanning in de training er ook minder af. Anders baalde ik als een stekker als hij die dag niet goed wijkte, omdat ik dat weekend wedstrijd had, maar toen dacht ik gewoon; morgen beter.