Eerst pony gemeten nu paard; nieuwe startkaart aanvragen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lisa_vD

Eerst pony gemeten nu paard; nieuwe startkaart aanvragen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 17:21

Hallo

In maart moet mijn inmiddels paard opnieuw gemeten worden. Vorig jaar was ze al 1.59 maar hebben we haar nog bij de pony 's gemeten. Omdat de controles dit jaar strenger worden en ze nu al 1.63 en bijna 5 is, wil ik het risico niet nemen en haar gewoon bij de paarden gaan starten. Ik weet dat ik dan mijn winstpunten kwijt raak. Maar moet ik dan helemaal een nieuwe startkaart aanvragen. Of kan ik het gewoon doorgeven ? Ik heb al een nieuwe startkaart aangevraagt voor dit jaar.

Groetjes, lisa

Ps. Ik weet niet als het hier goed staat.
Laatst bijgewerkt door Sim op 29-12-06 18:20, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: titel aangepast (duidelijker gemaakt)

Alanta

Re: Eerst pony gemeten nu paard; nieuwe startkaart aanvragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 19:09

Je pony is dus gewoon geen pony meer maar een paard en deze hoeft dan niet meer gemeten te worden. Je mag met een paard niet bij de pony's starten maar je moet bij de paarden. Ik weet niet of jullie vereniging een ponyclub en een rijvereniging heeft? Als dit zo is, moet je je startkaart over laten zetten van de ponyclub naar de rijvereniging. Je kunt voor de zekerheid even met de KNHS bellen. Je winstpunten ben je NIET kwijt hoor, die blijven er gewoon!

Lisa_vD

Re: Eerst pony gemeten nu paard; nieuwe startkaart aanvragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 20:16

oh oke.
Dankjewel Pling