volgens mij heeft ze het fout, we hebben toch al handtekeningactie gedaan en dat hoedje moet houden vanaf Z1?
of heb ik wat gemist?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

geartsje17 schreef:Gelukkig maar!!! Want wil wel heel graag met hoedje rijden, als ik Z1 mag starten!
ACSM schreef:Volgens mij speelde het vorig jaar of de hoedjes afgeschaft moesten worden, maar mogen ze (bij de paarden) gewoon gedragen worden en is het van de baan dat ze afgeschaft worden....
Mleen1993 schreef:maar wat ik zo dom vind,, waarom bij paarden wel en pony's niet?
Mleen1993 schreef:maar wat ik zo dom vind,, waarom bij paarden wel en pony's niet?

mirjamalvaro schreef:Ach bij ons op de vereniging mag je helemaal niet met hgoedje rijden ongeacht of je Z bent of niet![]()
Maar die regel hebben ze niet doorgezet hoor, vanaf Z1 mag je gewoon met hoedje starten.

xx_Irisje schreef:mirjamalvaro schreef:Ach bij ons op de vereniging mag je helemaal niet met hgoedje rijden ongeacht of je Z bent of niet![]()
Maar die regel hebben ze niet doorgezet hoor, vanaf Z1 mag je gewoon met hoedje starten.
mag het bij jullie ook niet als er officiele wedstrijden zijn?
lijkt me vreemd, want dan zouden ze tegen dr regels van de knhs in gaan.