Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

BIGmama schreef:ik rij nog niet off. maar kan met ond. wedstridjes de proef altijd uit mijn hoofd denk er ook een keertje over om het uit mijn hoofd te doen maar wel met iemand aan de kant voor de zekrheid
ga volgens jaar als goe dis off. starten
Gewoon voor de zekerheid

ik zou een voorlezer nemen dan ontspan je meer, ben je met je paard bezig en niet met het onthouden van de proefWoest schreef:hey
ik heb da ook eens willen doen en toen werd ik door de jury verplicht een voorlezer te nemen omdat de jury precies wil weten wat je GAAT doen voor je het doet! dus dat hij van de voorlezer hoort welke figuur jij gaat rijden...
ik zou een voorlezer nemen dan ontspan je meer, ben je met je paard bezig en niet met het onthouden van de proef
sucses
Woest schreef:hey
ik heb da ook eens willen doen en toen werd ik door de jury verplicht een voorlezer te nemen omdat de jury precies wil weten wat je GAAT doen voor je het doet! dus dat hij van de voorlezer hoort welke figuur jij gaat rijden...
ik zou een voorlezer nemen dan ontspan je meer, ben je met je paard bezig en niet met het onthouden van de proef
sucses
.