selecties en kampioenschappen, hoe werkt het?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_hannah_

selecties en kampioenschappen, hoe werkt het?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 22:07

Wanneer en waar kan je mee doen aan selecties. Moet je dan een bepaald aantal punten hebben? En wanneer mag je dan naar kampioenschappen? Ik weet er eigenlijk helemaal niets vanaf. Vork

Julia_Romeo

Re: selecties en kampioenschappen, hoe werkt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 07:12

je rijd een bepaald aantal selectie wedstrijden (meestal 3 of 4) waar je meestal de slechste kan laten vallen. Als je alle selecties heel goed rijd (dus steeds bij de eerste 3 zit ofzo) dan ligt het eraan hoeveel er in jou klasse doormogen, en als je daar bij zit ben je door.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:06

En bij de Z is het zo dat je op de selecties/ Regio 60% moet halen om door te mogen Lachen

Volgens mij is dat alleen bij de Z zo, maar weet het niet zeker?

Julia_Romeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:07

bij alles moet je zoiezo 1x tijdens een selectie een winstpunt hebben gehaald.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:12

Ja maar bij de Z moet je alles erboven Knipoog

Wij hebben bijvoorbeeld vrije inschrijveing voor de Regio. Maar op de regio moet je boven de 60% gemiddeld hebben (dus % van jury C en juryH moet 60% of hoger zijn) om naar het NK te mogen.

Bij lagere klassen zie ik altijd alleen maar staan hoeveel er door mogen Knipoog Vandaar dat ik dat niet zker wist Lachen

becooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 21:21

ik snap er ook niets van die selectie's waneer ben je door en als je dan door ben waar moet je je dan opgeven?

ElskedZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 21:26

Dit verschilt per kring wanneer de selecties zijn....
Je moet eerst even weten onder welke kring je valt (rijvereniging vragen des noods)
Dan kijken wanneer de wedstrijden zijn georganiseerd voor je kring (misschien hebben ze een internet-pagina)
Tja en per kring hebben ze weer aparte regels hoe ze het organiseren omtrent de selecties en het door mogen naar de regio kampioenschappen.

Bij Kring 4 kan je alles vinden op www.kringhetgroenehart.nl , ook hier houden ze de tussenstanden bij, hoeveel combi's erdoor mogen naar de regio, en staan de tussenstanden op internet!!!
Als je meer vragen heb, of mail ze dan naar het secretariaat van je kring, misschien dat ze je een korte uitleg kunnen geven.

Succes.