Wanneer startkaart aanvragen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Marjet90

Wanneer startkaart aanvragen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 12:06

Heey,
Ik had een klein vraagje, en ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen Lachen
Ik ben van plan om in januari 2007 te starten in de b. Ik heb nog geen startkaart en ik vraag mij af of ik dat 1 januari moet aanvragen of dat het handiger is om dat nu te doen. (Of hangt dat geheel af bij welke vereniging je wilt gaan starten?) Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, ik stel het iig zeer op prijs Lachen
Groetjes!!

oosterhoff

Re: Wanneer startkaart aanvragen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 12:33

Als je al in januarie wilt starten dan zul je nu meteen de boel moeten regelen. De kans bestaat dat het niet meer gaat lukken. Je moet je ten eerste snel opgeven bij een rijvereniging en die kan je dan helpen met de startkaartaanvraag. De KNHS heeft het erg druk in deze periode vandaar.

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 13:08

Inderdaad wordt het wel heel krap nu. Als je met een pony wilt gaan starten moet je die misschien ook nog laten meten, en die meters hebben het ook erg druk ( wij zijn er net ook achteraan geweest voor een lid, echt lastig om een afspraak te maken ). Grote kans dat je je spullen pas in de loop van januari binnenkrijgt.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 13:28

Kijk eens in het topic 'vertraging startkaartaanvraag'. Er staan mensen in die in september/oktober of zelfs eerder de startkaart hebben aangevraagd en hem nog niet, of niet correct, ontvangen hebben! Voor januari ben je echt veel te laat! Ik weet niet of je al wel ingeschreven hebt bij de wedstrijden maar de startlijsten zullen ongetwijfeld ook bomvol zitten.

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 13:30

Idd voor januari ben je al te laat. Ik geloof dat ze in principe een regel van 6 weken aanhouden, maar het gaat zo vaak fout en het duurt zoooo vaak veel langer !!!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 17:19

Het is idd al te laat om in januari al te kunnen starten. Vraag het zo snel mogelijk aan, dan kun je in februari misschien nog starten!

Marjet90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 19:58

okidokie, beankt iig voor alle reacties. Ik zal alles zo snel mogelijk regelen Lachen