Caballus catalogus - help je mee?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Marcmarieke

Caballus catalogus - help je mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-06 16:58

Beste mede-Bokkers,

Al zoveel wordt er geschreven over paarden, paardrijden en alles wat daarbij komt kijken. Maar....er komt nog meer bij!

Ik wil, half uit professioneel oogpunt en half uit hobbymatige interesse, een nieuwe online "catalogus" opstarten. Hierin kan van alles worden gevonden, of het nu te maken heeft met anatomie, gezondheid, training, rijproblemen, psychologie…. Uitgebreide beschrijvingen van deze zaken worden geplaatst. Tevens is het plan elke maand één zaak extra te belichten en hier aandacht voor te vragen. Boek- en videorecensies behoren ook tot de mogelijkheid , indien de bezoekers (jullie dus!) dit wenselijk vinden.

Verder vraag ik een ieder zijn creativiteit los te laten op een logo voor Caballus (caballus is oud-Latijn voor paard). Er is geen prijs aan verbonden, alleen de eeuwige roem en de wetenschap dat jouw logo op elke pagina van Caballus tevoorschijn komt!

Ik wil even benadrukken dat deze webpagina géén concurrent van Bokt.nl wordt, maar ik het eerder wil positioneren als verlengstuk. Er is dus ook géén ruimte voor discussie/forum, maar puur een website toegespitst op informatievoorziening.

Iedereen met tips, trucs, suggesties, weetjes, huis-tuin- en keukenmiddeltjes tegen kwaaltjes etc., graag melden op caballuscatalogus@chello.nl. Ook natuurlijk als je je eigen ontwerp voor het logo wilt inzenden!

Met nieuwsgierigheid jullie reacties tegemoetziende,

Groet,

Marcmarieke

linda_arnold

Re: Caballus catalogus - help je mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 18:17

Getemt, dubbelpost

Anoniem

Re: Caballus catalogus - help je mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 21:09