startkaart in maart opgezegd, nog ingeschreven KNHS?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

startkaart in maart opgezegd, nog ingeschreven KNHS?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 15:41

In maart is mijn pony verkocht, wij hebben toen ook meteen onze startkaart laten opzeggen door secretariaat. Nu zit ik net op 'mijn KNHS' te kijken, kan ik voor deze pony nog steeds coupons bestellen? Dus nog niet afgemeld blijkbaar Boos!

Nu te laat denk ik en zitten we er weer een jaar aan vast, lekker zoiets.

Doris_Lies

Re: startkaart in maart opgezegd, nog ingeschreven KNHS?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 16:22

wat stom nou dat je pony is verkocht maar ja dat kan maar dan moet je rekening hoeden dan je dan wel elke dag er naar kijkt (tekst van een meisje op hps)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 16:36

En nu in het Nederlands Verward

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 16:53

Lidmaatschap van de knhs en startkaart moet je wel apart opzeggen, maar ik zou denken dat als je startkaart opgezegd is je dus geen coupons meer kan bestellen. Je bent dan nog wel lid van het knhs als je dit niet apart (schriftelijk) opgezegd hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 18:04

Charos schreef:
Lidmaatschap van de knhs en startkaart moet je wel apart opzeggen, maar ik zou denken dat als je startkaart opgezegd is je dus geen coupons meer kan bestellen. Je bent dan nog wel lid van het knhs als je dit niet apart (schriftelijk) opgezegd hebt.

Ben nog wel lid van de KNHS, gelukkig wel want start nog 2 paarden Knipoog Maar gaat er dus over dat ik dus blijkbaar nog steeds in bestand sta met 3 startkaarten (1 pony en 2 paarden). Net al secretariaat gevraagd hoe het zit, die blijkbaar vorige week nog keertje afgezegd. Hopelijk klopt het nu dus.

Odie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 17:35

Ja op mijn 'mijn KNHS' was dat ook zo. Ik kan nu voor 4 paarden startcoupons bestellen terwijl ik half Oktober 3 van de 4 startkaarten heb opgezegd... Maar ik ga er van uit dat ze gewoon traag zijn met het verwerken van de gegevens en dat in de loop van 2007 de juiste paarden online staan.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 18:22

Worden startkaarten niet altijd aan het eind van jaar verlengd of opgezegd?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 18:26

Jep. Ze moet ze voor november opzeggen voor het komende jaar.

TisUnique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 18:54

Nee, niet helemaal. Ik doe het secretariaat van een rijvereniging, ik zie op 'mijn KNHS' automatisch alle leden van onze vereniging en alle startkaarten. Ik heb, in september al, in één en dezelfde mail 5 startkaarten opgezegd. 4 staan er inderdaad niet meer in de lijst, de vijfde nog wel. Heb er afgelopen weekend een mailtje achteraan gestuurd hoe dit kan, en dat ik er van uit ga dat die 5e ook gewoon afgemeld wordt, heb extra gevraagd of ze me antwoord willen geven, maar buiten de leesbevestiging tot op heden geen enkele reactie.
Klantvriendelijkheid ten top dus weer...........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 13:47

Heb ondertussen gebeld en word met ingang van 1 januari van de lijst gehaald. Vandaar dat nu dus nog bijsta.

Idd niet altijd even klantvriendelijk, meestal krijg je niet eens leesbevestiging.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 18:22

Mijn startkaart is voor 30 novmeber opgezegd, maar volgens mijn KNHS ben ik ook nog steeds een combinatie. Terwijl het secretariaat wel bevestiging heeft gekregen dat de afzegging is aangekomen. Ga er maar vanuit dat het dan gewoon nog verwerkt moet worden.
Kennelijk verwerken ze de afmeldingen gewoon echt pas aan het einde van het jaar, ook al heb je al veel eerder opgezegd.