Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Neonlight schreef:Dat vind ik een beetje belachelijk, in mijn ogen is een koffievos nog altijd een vos en klopt de kleur gewoon.
Neonlight schreef:Ten eerste is het heel knap dat een bruine een zwartschimmel wordt, dat is genetisch niet mogelijk. Het zal dus zoals Charos het zegt, een bruin geboren schimmel zijn. Je kunt dit laten veranderen door een bevoegd persoon je paard opnieuw te laten schetsen.
Kostte mij dus helemaal niets ........
maar goed toen mijn paarden werden gechipt moest ik zelf opschrijven wat voor kleur ze hadden (khns) dus dan worden er denk sneller fouten gemaakt denk ik dan als je zeg maar via het stamboek doet...?? 
Voice schreef:Hoi hoi,
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar mijn paard (KWPN register B) stond als valk op haar paspoort, maar is palomino. ik heb het KWPN een mailtje geschreven, moest het paspoort opsturen met een foto erbij van haar en toen kreeg ik het gratis en voor niets weer terug met de aanpassing erbij vermeldKostte mij dus helemaal niets ........
Groetjes,
Judith
Maar ik kan me zo voorstellen dat dat dan ook aangepast moet worden. Maar ik weet om eerlijk te zijn niet hoe de huidige startkaarten eruit zien, staat neem ik aan ook de kleur nog op? Die moet dan toch wel overeen komen met het paspoort lijkt me.