Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

disciplinereglement dressuur van de KNHS schreef:.Indien een ruiter tenminste 2 keer met verschillende paarden in de klasse Z1 was opgenomen, dan moet hij
een ongeklasseerd of B-geklasseerd paard in de klasse L1 starten, maar hij mag dit paard ook in de klasse
L2, M1, M2 of Z1 starten, met inachtneming van de bepalingen inzake de minimum leeftijd van paarden.
Uiteraard moet minimaal in de hoogst gemeenschappelijke klasse worden gestart.

laboum schreef:Dat mag niet. Als je met een paard in het Z start moet je met het andere paard in de L1 starten. Dat is wat ik weet.
Jasphertje schreef:sorry ik was er vergeten bij te zeggen dat ik met mijn pony bijna Z1 en ben en dus als ik Z1 ben en ik ga dan met het paard van mijn vriendin in het Z1 starten mag dat?
Bloemeke schreef:Jasphertje schreef:sorry ik was er vergeten bij te zeggen dat ik met mijn pony bijna Z1 en ben en dus als ik Z1 ben en ik ga dan met het paard van mijn vriendin in het Z1 starten mag dat?
Als je met je pony een winstpunt haalt in het Z1 en het paard wat je wil gaan starten is al Z1 met een winstpunt dan ben je volgens mij startgerechtigd in het M2 met het paard van je vriendin. Of je ook Z1 mag starten bij de paarden zou je in de regelementen op kunnen zoeken