Startgeld

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

irene85

Startgeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-06 10:23

Afgelopen zomer ben ik verhuisd, van Hoogeveen naar Hoogezand. Het lidmaatschap bij mijn oude vereniging loopt door tot het einde van het jaar. Dus op mijn startkaart staat ook nog mijn oude rijv. Nadat ik verhuisd ben heb ik opgegeven voor een aantal wedstrijden. Eind augustes had ik ik mij opgegeven voor een dressuur wedstrijd. Een aantal dagen voor de wedstrijd werd ik gebeld door mijn oude club dat de wedstrijd niet doorging. Zij vonden het al vreemd dat ik me had een opgegeven voor een wedstrijd in het hoge noorden. Maarja ik ben dus niet gegaan want de club had mij gebeld dat de wedstrijd was afgelast. Nu heb ik een rekening in huis dat ik 17.50 moet betalen omdat ik niet ben komen opdagen. Ik heb er een e-mail achteraan gestuurd dat ik niet de redelijk vind omdat de wedstrijd was afgelast. dit bleek niet te kloppen en volgens de rijvereniging die de wedstrijd organiseerde ligt de fout niet bij hen en moet ik het gehele bedrag betalen inclusief administratie kosten. Na mijn idee ligt de fout niet bij mij. Normaal als ik niet kan meld ik mij netjes af en vraag meteen op welk rekeningsnummer ik het startgeld kan storten om deze problemen te voorkomen.

Ik heb nog een e-mail naar de organiserden rijv. gestuurd om te zeggen dat ik niet eerlijk vind dat ik de adminstratiekosten ook moet betalen omdat de fout ook niet bij mij ligt!! en dat we eigenlijk moeten komen tot een compremie. Wat vinden jullie hiervan???

Ik wil ook niet zo kinderachtig zijn, en zal wel betalen maar vind het niet eerlijk....

ilse18

Re: Startgeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:40

als ik jou was zou ik eens bij je oude vereniging navragen, door wie zij gebeld zijn met de mededeling dat de wedstrijd is afgelast.
Dan kan je verder kijken bij wie nou echt de fout ligt, en dan tot een compromie komen!

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-06 10:41

Ja daar heb ik ook al een mail naartoegstuurd maar nog niks weer van gehoord....

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 11:55

Snel overstappen naar een vereniging in/ bij Hoogezand Ja
Als je selectie wilt starten kan er nl ook een probleem ontstaan ivm openstelling binnen een bepaalde regio Knipoog

en bellen is sneller Ja

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-06 12:05

ja vanaf het nieuwe jaar zit ik bij een andere rijvereniging. Maar wat bedoel je met de laatste zin??
Als je selectie wilt starten kan er nl ook een probleem ontstaan ivm openstelling binnen een bepaalde regio

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 12:07

Het is idd niet helemaal eerlijk. Volgende keer toch even bij de vereniging die het organiseerd checken of de wedstrijd wel of niet doorgaat.... Ik denk dat je er nu weinig aan kunt doen, zo zijn nu eenmaal de regels.

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-06 12:08

ja idd.. ik ga ook gewoon betalen, het geld heb ik wel maar vind het zo raar gegaan!! Tja dit overkomt mij 1 keer. De volgende keer bel ik erzelf wel achteraan.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 12:12

irene85 schreef:
ja vanaf het nieuwe jaar zit ik bij een andere rijvereniging. Maar wat bedoel je met de laatste zin??
Als je selectie wilt starten kan er nl ook een probleem ontstaan ivm openstelling binnen een bepaalde regio

Als de rijvereniging waar je nog ingeschreven staat in een andere regio/ kring valt dan waar je nu woont moet je dus voor selectiewedstrijden verder weg nl naar de kring van je vereniging.
Selectiewedstrijden in de omgeving vallen dan niet onder de Kring van je rijvereniging, dus daar kun je dan niet starten Knipoog

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 12:14

Hier kan jij niets aan doen en de organiserende vereniging ook niet. De mensen die jou hebben gebeld en blijkbaar van jou vereniging die hebben hier een fout gemaakt en zij zullen dus feitelijk moeten opdraaien voor de kosten. Ik zou zeggen waag er maar een telefoontje aan want mailen wil niet altijd even snel werken en mensen kunnen dan makkelijk zeggen: Ik had het nog niet gelezen. Of: Ik heb het mailtje niet gekregen.

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-06 12:24

ok bedankt voor jullie tips!!