LiSSy schreef:bij mijn jonge merrie gaat het wijken ook nog niet perfect hoor. de ene keer doet ze het veel beter dan de andere.
ik had 14 wp in de B en reed bijna altijd prijs, vond het niet zo eerlijk om steeds de prijzen weg te kapen, dus ben ik maar L1 gaan starten
Dat had ik ook,maar hoe moeilijker het wordt des te leuker vindt Sifra het worden.
De B was op het laatst gewoon te simpel voor haar om haar aandacht bij mij te houden
Jadee schreef:Ik mag L1 starten

daar ben ik wel blij om alleen ik durf het nog niet..
ik rijd op een hafje. Heel braaf alleen ze kan nog niet goed wijken heeft van die up's en down's (de ene week loopt ze heerlijk de andere week doet ze niks)
En ook ben ik bang dat de L1 me heel erg gaat tegen vallen.
Vinden jullie dat ik gewoon L1 moet starten of zal ik nog even wachten.. tot dat ik het wijken goed beheers.. ?
bedankt voor jullie reacties
Als ik dan nu kijk ben ik er blij mee dat ik over ben gegaan,ik race ook door de L1 heen,omdat de wedstrijden al waren opgegeven tot decem,ber ga ik in januari L2.
Volgens mij voel het ook wel aan wanneer je er klaar voor bent,omzich zijn het maar 2 onderdelen in de proef waar je misschien minder op zal scoren,maar je moet er nzatuurlijk wel aan toe zijn