Als er afvallers waren kon ik nog starten, moest ik donderdag na 21 uur bellen. Zo gezegd zo gedaan, maar geen uitvallers in de dressuur.
Vrijdagavond om 22 uur gebeld door iemand van onze vereniging, dat ik toch kon starten. Bleek dat ze net gebeld haddden van de organisatie en tijden het 'koetjes en kalfjes overleg, oftewel over iets anders' werd gezegd dat ik toch nog kon starten. Om half elf 's avonds proefjes nog lezen (had ik nog niet gedaan), en 's morgens om kwart voor 6 uit bed.
paard gevlochten, en hup naar de wedstrijd. Het was behoorlijk nat op sommige stukken, de parcoursbouwer zei nog dat het parcours wat lastiger te rijden was dan gepland (ze hadden i.v.m. natte ondergrond 20 meter dvan de ring afgehaald). Ik heb totaal geen verstand van parcoursen (nog niet tenminste) en had gewoon zoiets van proberen. En voorzichtig, want m'n verzorgpaard heeft geen ijzers. M'n tweede parcours in m'n hele leven, 3 balkjes geen weigeringen dus ik was tevreden. Daarna hup door naar de dressuur, zeggen ze dat er nog 4 ruiters voor mij zijn. Ik denk nog dat gaat snel, en nog even snel het paard weer aan de hulpen zetten. Daarna denk ik, even vragen hoe ver ze zijn. Bleek dat ze scheef gekeken hadden, waren er nog 7 ruiters voor me. Dan maar aan de lange teugel stappen, de trailer stond vrij ver weg en dan moet je afzadelen en direct weer opzadelen.
Toen ik eindelijk naar het voorterrein mocht het paard weer opgepakt en m'n proefjes gereden. 1 ring was erg nat, de hele volte EBE stond blank. De andere ring viel mee, maar daar mislukte mijn proef een beetje, kreeg het paard niet terug uit de galop. M'n eerste L1 proefjes, 1 winstpunt dus ook tevreden.
Daarna paard op de trailer en progressief nog gereden, helaas door het te scherp aanrijden van mij 1 balkje op de laatste hindernis.
Vervolgens nog een prijs in de dressuur, dus een geslaagd dagje.
Het kan dus wel 2 proeven en 2 parcoursen!!!!