coupons nabesteld, bevestiging?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

coupons nabesteld, bevestiging?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 11:45

Hoi,

afgelopen maandag heb ik coupons nabesteld bij de KNHS. Je moest je ook je e-mailadres doorgeven, krijg je hierop een bevestiging als je bestelling is doorgekomen of niet? Heb namelijk nog niks gehoord maar wil wel graag dat mijn bestelling is doorgekomen.

Wie weet dit?

D_Pluimers

Re: coupons nabesteld, bevestiging?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 11:59

nee je krijgt geen bevestiging en soms duurt het erg lang voordat je ze krijgt

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 12:12

Ik kreeg ook geen bevestiging (vorige week) maar mijn coupons zijn al binnen. Vroegah kreeg je volgens mij wel altijd een bevestiging maar dat zal wel afgeschaft zijn...

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 16:26

Ik krijg ook nooit een bevestiging.
De coupons komen altijd wel gewoon Knipoog !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 19:47

ok, gelukkig. Hoop dat ze deze week binnenkrijg, moet namelijk nog wat concoursen opsturen.

ThisIsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 09:39

Normaal gesproken bestelt je vereniging toch de coupons? Ze worden door de KNHS in de regel ook naar het secretariaat van de vereniging opgestuurd, volgens mij wordt hierbij alleen een uitzondering gemaakt voor de ex-NBVR verenigingen, waar de ruiters de coupons voor de fusie al zelf thuisgestuurd kregen. Kan dus zijn dat jouw coupons naar je secretariaat gestuurd worden.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 09:43

Als ze je een bevestiging sturen duurt het nog langer, en ze werken daar al niet zo snel....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 18:13

ThisIsMe schreef:
Normaal gesproken bestelt je vereniging toch de coupons? Ze worden door de KNHS in de regel ook naar het secretariaat van de vereniging opgestuurd, volgens mij wordt hierbij alleen een uitzondering gemaakt voor de ex-NBVR verenigingen, waar de ruiters de coupons voor de fusie al zelf thuisgestuurd kregen. Kan dus zijn dat jouw coupons naar je secretariaat gestuurd worden.

Dat was voorheen ook zo, maar aangezien we sinds enkele weken geen secretariaat meer hebben gaat dat beetje lastig Knipoog

ThisIsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 15:37

Dan ben ik benieuwd waar je coupons terecht gaan komen. Omgaan met veranderingen is niet echt één van de sterkste punten van de KNHS Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:06

ThisIsMe schreef:
Dan ben ik benieuwd waar je coupons terecht gaan komen. Omgaan met veranderingen is niet echt één van de sterkste punten van de KNHS Haha!

Ben ik ook bang voor. Maar KNHS is wel al duidelijk op de hoogte van feit dat geen secretariaat hebben, dus hoop dat goed komt. Hoop voor 16 december, want dan weer eerste concours.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:08

Ik heb nooit een bevestiging ontvangen. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 09:23

Ok, net even KNHS gebeld waar coupons bleven, maar ze zijn terecht. Zijn wss naar manege gestuurd, terwijl die brievenbus daar maar voor de sier hangt. vanmiddag eens achterhalen wie de sleutel heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 13:52

haike schreef:
Ok, net even KNHS gebeld waar coupons bleven, maar ze zijn terecht. Zijn wss naar manege gestuurd, terwijl die brievenbus daar maar voor de sier hangt. vanmiddag eens achterhalen wie de sleutel heeft.

Helaas, toch nog niet terecht. Ze gaan nu op zoek en dan bellen ze vanmiddag weer terug.

ThisIsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 15:14

haike schreef:
ThisIsMe schreef:

Ben ik ook bang voor. Maar KNHS is wel al duidelijk op de hoogte van feit dat geen secretariaat hebben, dus hoop dat goed komt. Hoop voor 16 december, want dan weer eerste concours.

Duivel
Hoe konden we dat vantevoren toch al raden................

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 10:08

ThisIsMe schreef:

[/quote]

Duivel
Hoe konden we dat vantevoren toch al raden................
[/quote]

Coupons nergens meer aangekomen. Belde KNHS net, hebben nieuwe opgestuurd. Ben benieuwd naar de rekening