Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
! ThisIsMe schreef:Normaal gesproken bestelt je vereniging toch de coupons? Ze worden door de KNHS in de regel ook naar het secretariaat van de vereniging opgestuurd, volgens mij wordt hierbij alleen een uitzondering gemaakt voor de ex-NBVR verenigingen, waar de ruiters de coupons voor de fusie al zelf thuisgestuurd kregen. Kan dus zijn dat jouw coupons naar je secretariaat gestuurd worden.
ThisIsMe schreef:Dan ben ik benieuwd waar je coupons terecht gaan komen. Omgaan met veranderingen is niet echt één van de sterkste punten van de KNHS
haike schreef:Ok, net even KNHS gebeld waar coupons bleven, maar ze zijn terecht. Zijn wss naar manege gestuurd, terwijl die brievenbus daar maar voor de sier hangt. vanmiddag eens achterhalen wie de sleutel heeft.
haike schreef:ThisIsMe schreef:Dan ben ik benieuwd waar je coupons terecht gaan komen. Omgaan met veranderingen is niet echt één van de sterkste punten van de KNHS
Ben ik ook bang voor. Maar KNHS is wel al duidelijk op de hoogte van feit dat geen secretariaat hebben, dus hoop dat goed komt. Hoop voor 16 december, want dan weer eerste concours.
ThisIsMe schreef:Dan ben ik benieuwd waar je coupons terecht gaan komen. Omgaan met veranderingen is niet echt één van de sterkste punten van de KNHS