Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Niekoezz schreef:Als je ouder dan 18 bent mag je met je pony niet meer tussen de pony's starten. Wel mag je verder gaan bij de paarden. Maar dat biedt meestal niet zo veel kansen.
Romykiki schreef:Niekoezz schreef:Als je ouder dan 18 bent mag je met je pony niet meer tussen de pony's starten. Wel mag je verder gaan bij de paarden. Maar dat biedt meestal niet zo veel kansen.
Vergis je niet.....
Niekoezz schreef:Als je ouder dan 18 bent mag je met je pony niet meer tussen de pony's starten. Wel mag je verder gaan bij de paarden. Maar dat biedt meestal niet zo veel kansen.
Citaat:Niekoezz schreef:
Als je ouder dan 18 bent mag je met je pony niet meer tussen de pony's starten. Wel mag je verder gaan bij de paarden. Maar dat biedt meestal niet zo veel kansen.
Geen kansen.....merk er niks van!!! Gaat helemaal prima!!!
JorisDy schreef:Volgens mij niet! Bij de paarden begin je weer helemaal onderaan.
Helaas

MyWishMax schreef:JorisDy schreef:Volgens mij niet! Bij de paarden begin je weer helemaal onderaan.
Helaas
Dat is dus niet waar.
Je kunt ervoor kiezen om opnieuw te beginnen, maar je kunt ook in je eigen klasse doorgaan bij de paarden met dressuur. Springen moet je klasse lager geloof ik.
josientjuhh schreef:Wat kun je als je ouder dan 18 bent nog met een pony doen op wedstrijd gebied?
marsi schreef:Ik durf niet te zeggen dat je met alle maten pony's bij de paarden mag starten, hoor. Ik heb altijd gedacht dat dit mag vanaf de D-maat zeg maar, dus ik snap niet wat degene hierboven bedoelt met het met een shet starten bij de paarden?!

Karin schreef:marsi schreef:Ik durf niet te zeggen dat je met alle maten pony's bij de paarden mag starten, hoor. Ik heb altijd gedacht dat dit mag vanaf de D-maat zeg maar, dus ik snap niet wat degene hierboven bedoelt met het met een shet starten bij de paarden?!
Je mag wél met iedere pony bij de paarden starten, of die pony nou 1.10 is of 1.56. Ukkiepuk hier op Bokt rijdt officiële wedstrijden met haar Shetlander in de L-dressuur tussen de paarden en een kennis van mij brengt haar Haflinger van 1.36 uit in de M-dressuur tussen de paarden.
Karin schreef:marsi schreef:Ik durf niet te zeggen dat je met alle maten pony's bij de paarden mag starten, hoor. Ik heb altijd gedacht dat dit mag vanaf de D-maat zeg maar, dus ik snap niet wat degene hierboven bedoelt met het met een shet starten bij de paarden?!
Je mag wél met iedere pony bij de paarden starten, of die pony nou 1.10 is of 1.56. Ukkiepuk hier op Bokt rijdt officiële wedstrijden met haar Shetlander in de L-dressuur tussen de paarden en een kennis van mij brengt haar Haflinger van 1.36 uit in de M-dressuur tussen de paarden.