veranderen van vereniging

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Carolaa

veranderen van vereniging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 12:36

Ik wil misschien van vereniging veranderen, maar wil wel gewoon doorlopend wedstrijden blijven rijden.
Zonder eerst op een nieuwe startkaart oid te wachten.

Dus wie weet hoe het precies zit als je van vereniging wilt veranderen?
Moet je dan eerst bij de KNHS afmelden en vervolgens via de nieuwe vereniging een
nieuwe startkaart aanvragen of kun je gewoon laten wijzigen in de gegevens?
En hoe zit het precies met de kosten?

Dus als hier iemand ervaring mee heeft hoor ik het graag!

Groetjes!

MooiZow

Re: veranderen van vereniging

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 19:00

ik heb mij inderdaad eerst afgemeld en via de nieuwe vereniging weer een nieuwe startkaart aangevraagd! En de kosten, volgens mij maakte dat nie zoveel uit, aangezien je elk jaar weer je startkaart betaald. maar ik ben ook met ingang van januari veranderd van vereniging, dus in november afgemeld en in januari had ik mn nieuwe.
maar ik weet nie of je er kosten bij krijgt als je ut later int jaar zou doen?!?

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 19:10

Je oude vereniging moet jou voor 30 november afmelden als lid van die vereniging en je startkaart moet ook opgezegd worden (dat kun je op zich ook wel zelf doen, alleen lidmaatschap opzeggen moet je vereniging echt doen). Dan kun je ondertussen bij je nieuwe vereniging een formulier vragen om je startkaart opnieuw via hen aan te vragen (er wel opzetten dat de ingangsdatum 1 januari 2007 is). Als het goed is kun je dan per 1 januari gewoon verder starten bij je nieuwe vereniging (ik ben hier ook mee bezig, ik ben afgemeld door mijn oude vereniging en de startkaartaanvraag voor de nieuwe vereniging is de deur al uit.

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-06 14:19

oke bedankt in ieder geval!

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 14:34

zorg er voor dat alles geregeld is voor die datum. bij mij is het vorig jaar misgegaan. ik heb tot halverwege februari moeten wachten op mijn nieuwe startkaart omdat ze de boel kwijtwaren. en dus vertraging. heb er 2 wedstrijden voor afmoeten zeggen.