Net echt ....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25113
Geregistreerd: 11-01-01

Net echt ....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-02 14:03

Vandaag moest ik jureren en ik zag er vreselijk tegen op om in die hitte in mijn donkergrijze auto te zitten.

De organisatie echter had besloten dat het voor ons juryleden ook te warm was en had 2 partytenten neergezet waaronder wij achter tafeltjes konden jureren.
Dat was wel een grappig gezicht, zoiets zie je meestal alleen bij heeeeele belangrijke wedstrijden.
Echt super goed geregeld, alleen heb ik dus nog geen belletje (oeps, foutje) dus toen iemand verkeerd reed, kon ik helaas niet op de claxon hangen en moest ik haar toeroepen dat ze verkeerd reed.
Dat wordt eerst een belletje aanschaffen.

Iedereen mocht van ons in zomertenue rijden en daar waren de deelnemers wel blij mee.
Ik heb heerlijk zitten jureren uit de zon met een briesje erbij: wat wil je nog meer?

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 15:43

pfff daar heb je mazzel mee gehad, toen wij vanmiddag in de auto stapte kreeg ik zowat een beroerte van de hitte...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 17:38

Hahaha, beter Fitz... had niemand een fietsbel te leen?

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 17:49

Ah fijn zeg! Welke klasse jureerde je?

gomir

Berichten: 25538
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 20:39

Ik vermoed B en L Ellen *LOL*
kon je nog een beetje winstpunten kwijt Fitz Verward Het maakt het een stuk leuker als er goed gereden wordt Haha! (vind ik met schrijven in ieder geval wel, als je naar in elkaar getrokken paarden moet kijken is het gewoon net iets minder interessant...*LOL* )

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 21:32

Jeetje Fitz, das het betere werk met dit weer! Wanneer jureer je in Lunterencity??? *LOL*

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 21:56

Ik heb daar zelf zo'n hekel aan, aan zo'n tafeltje zitten, dus ik blijf lekker eigenwijs in mijn auto, alle deuren open, en als de koffer niet helemaal volgepropt zit, 5e deur ook open en gaan met die banaan.
Ik heb heel snel last van mijn rug en zoek dus steeds verschillende houdingen op. In de auto valt dat niet op, maar aan zo'n tafeltje geeft dat volgens mij hele rare effecten Bloos Haha!

gomir

Berichten: 25538
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 22:06

En aan zo'n tafeltje zijn er ook altijd mensen die stiekem mee proberen te kijken en luisteren...*LOL* Gelukkig had je nog een 'partytent', dat scheelt een hoop Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 23:00

Bij mij zat de jury gister vandaag ook gezellig aan een tafeltje voor de auto. Nescio vond het een beetje griezelig, wat moesten die lui daar? Er was wel wat meer interactie mogelijk met de jury, dat had ook wel weer zijn voordelen.

Fitzroy

Berichten: 25113
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-02 08:39

Gelukkig werd er met name in de B best lekker gereden. De eerste prijs had 171 pnt. dus ook niet verkeerd!