Afgemeld bij wedstrijd, wat nu??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Daantje1981

Afgemeld bij wedstrijd, wat nu??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 17:36

Afgelopen 7 oktober was er een wedstrijd in de omgeving. Ik heb mij hiervoor ingeschreven.
Een aantal dagen voor de wedstrijd liep mijn paard niet goed. Ik heb dus diezelfde avond nog afgebeld.
Ik wist dat ik nog inschrijfgeld moest betalen. Daar kreeg ik ook vandaag een brief over. Ik heb het geld nu gelijk overgemaakt.

Het enige wat ik mij nu afvraag, er staat in de brief geschreven dat mijn coupons naar de KNHS gestuurd worden en dat die dit verder af zullen handelen. Ik vroeg me af wat er dan gebeurt? Krijg ik een boete?? Of wat kan ik hiervan verwachten?

Iemand die het weet??

Thanx!!!! Haha!

Sjonniej

Re: Afgemeld bij wedstrijd, wat nu??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:52

In principe hoef je alleen je inschrijfgeld te betalen als de inschrijving gesloten is. Ik weet niet of dit het geval is, anders is het alsnog erg netjes van je dat je het betaald hebt.

Waarom ze je coupons naar de KNHS sturen vraag ik me ook af. Wij doen dat eigenlijk alleen als mensen niet meer wíllen betalen wat ze ons wel verschuldigd zijn. Dat soort dingen regelt de KNHS super. Maar in dit geval heb ik geen idee wat ze ermee willen bereiken, gezien je netjes betaald hebt. Misschien even bellen naar de vereniging?

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 17:59

mmm, ik heb ook een beetje het idee dat ze het verkeerd opgeschreven heeft. Ik zal het stukje even typen:

Ik verzoek je dit bedrag binnen 14 dagen over te maken op onderstaand bankrekeningnummer met vermelding van je naam en de datum van de wedstrijd.
Als het binnen 14 dagen binnen is gaan de coupons naar de KNHS die dit dan verder afhandelen.

Ik denk dus dat ze verkeerd geschreven heeft dat als het niet binnen 14 dagen binnen is...

Nen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 18:10

Dat denk ik inderdaad ook, want in dat soort gevallen wordt de KNHS meestal pas ingeschakeld.

Nen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 18:11

Voor de zekerheid even telefonisch navragen...

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 19:18

Het zal inderdaad een typfoutje zijn Knipoog Ik zou me geen zorgen maken en verder geen problemen erover maken.