Wedstrijd niet voor punten, coupons wel naar KNHS?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Wedstrijd niet voor punten, coupons wel naar KNHS?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-06 20:06

Worden bij wedstrijden die niet voor puntentelling zijn, zoals bijvoorbeeld de Twente Cup pony (springen), wel de coupons naar de KNHS ter controle opgestuurd?

Vriendin was 2 weken geleden gepakt met onjuiste entingen en mocht dus 3 weken niet starten omdat de pony weer de basisenting moest krijgen. Controleur zou dit door geven aan de KNHS. Ze gaat morgen op wedstrijd, die niet voor punten is.
Kan ze hier door de KHNS op worden aangesproken?

Zie dit topic over hoe het entingsprobleem is opgelost: viewtopic.php?f=3&t=666822&hilit= Niet legaal dus...

Ik dacht dat coupons wel naar de KNHS worden gestuurd want het is een KNHS wedstrijd en anders zou je toch in een klasse naar keuze kunnen starten? Ik kon haar hier niet van overtuigen en gaat morgen gewoon op wedstrijd ondanks haar 'startverbod' van 3 weken...

Alane

Re: Wedstrijd niet voor punten, coupons wel naar KNHS?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:45

ik dacht de de twente cup springen ook voor de punten meetelde... tenminste de TC dressuur wel...
ik vind dat heet haar feestje is en zij dan ook maar de risico's en eventuele consequenties moet dragen.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-06 20:59

Kan het vraagprogramma voor de ponies nergens vinden maar ik was wel benieuwd hoe dit gaat...

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 22:44

Volgens mij worden alle coupons opgestuurd ook als je niet voor de punten rijd! Ze zou er dus op gepakt kunnen worden, als de mensen bij de knhs goed opletten...

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 18:48

Ook wedstrijden die niet voor punten zijn worden geregistreerd bij de KNHS. Op die manier kunnen ze ruiters die bijvoorbeeld in onjuiste klasse gestart zijn of iets dergelijks er toch tussenuit halen.

Ook bij een officiële wedstrijd die niet voor punten is heb je je namelijk aan de regels te houden. dus moet de basisenting ook voorelkaar zijn voordat je vriendin weer op concours gaat.