Ik kan er nu echt niet meer onderuit...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25113
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 10:41

astridh schreef:
Tips van een doorgewinterde wedstrijdruiter Haha! :

Blijf lief lachen -als je zo zenuwachtig bent dat dat niet lukt stel je dan voor dat de jury naakt in de auto zit, iedere keer dat je dan op de auto afrijdt komt de glimlach vanzelf op je gezicht *LOL*



Ik geloof niet dat ik ooit nog rustig ga zitten jureren!!! Wat een ideeen heb jij Haha! en dat nog uitdragen op Bokt ook.

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 10:58

Probeer in ieder geval ruim op tijd aanwezig te zijn. En informeer goed hoe ver ze zijn, hoe snel alles gaat, of je wordt opgeroepen ed. Ik krijg altijd de grootste stress omdat ik dan niet weet hoe ver ze zijn, waar ik moet wanneer ik moet ed.
Handig om iemand mee te vragen die bij de ringsmeesters (of de papieren) staat bij wie je af en toe kunt informeren hoe ver ze zijn. Op die manier kun jij je voor 100% op je paard richten.

Enne, ik ga me maar niet voorstellen hoe een juryulid er naakt uit ziet. Ik denk dat ik dat niet eens wil weten. Lips are sealed (vanavond wedstrijd.......)

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 11:06

astridh schreef:
Tips van een doorgewinterde wedstrijdruiter Haha! :

Blijf lief lachen -als je zo zenuwachtig bent dat dat niet lukt stel je dan voor dat de jury naakt in de auto zit, iedere keer dat je dan op de auto afrijdt komt de glimlach vanzelf op je gezicht *LOL* (doe ik niet bij jou hoor Jasmijn Schijnheilig )



Hahaha volgens mij word ik dan eerder rood Bloos

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 19:59

Ik ken ook alleen meneer Ter Weeme en ik vind het echt een aardige man. Ook ik heb alleen maar goede ervaringen met de man en het paard waar ik nu mee start is vos, de vorige was bruin dus ook aan de kleur kan het niet liggen...

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132061
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 22:56

Sorry, geen tips meer, alles is zo'n beetje al wel genoemd.
Rest me niets anders dan je heel veel succes te wensen !
Rijd voor wat je waard bent, en vooral: geniet ervan !