mijn eerste wedstrijd:S

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

magic12

mijn eerste wedstrijd:S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-06 11:36

gisteren had ik mijn eerste wedstrijd met mijn 4 jarige
het ging niet zo geweldig maar het was de eerste keer he.
maar toen ik mijn punten kreeg schrok ik daar wel heel erg van ik had 155 punten maar..
en een riend van mij had er 181 terwijl hij niet eens handschoenen aanhad en zijn knotjes hingen er half uit!! echt een jurysport dus. maar ja over 2 weken weer een wedstrijd dus het komt wel goed:D

__PSM__

Re: mijn eerste wedstrijd:S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:40

Knotjes en handschoentjes hebben niks te maken met je punten hoor!!!! Je kan nog zo lelijk eruit zien, als je goed rijd kom je wel aan je punten. Dat zal alleen te maken hebben met je verzorging.

Dus als jij 155 had dan zal het wel niet goed geweest zijn. En bij 181 zal hij wel netjes gereden hebben en er niet zo netjes uitgezien hebben bij het punt verzorging.

Dat jij teleurgesteld ben in je punten slaat wel ergens op. Maar de manier waarop jij daar een draai aan geeft, zo van jurysport slaat nergens op klopt absoluut niet.

Bekijk je proef eens kritisch voordat je zegt stomme jurysport.

Ga thuis goed trainen. voordat je weer verder gaat.

Je geeft zelf al aan dat het niet goed was voor je eigen idee. Dan kan een jury daar dus zomaar 155 punten aan verbinden.

Sorry, maar kijk eerst naar jezelf voordat je gaat zeggen dat je het maar een echte jurysport vind, omdat jou knotten rechter en mooier zaten en jij wel handschoentjes aan had en je concurentie niet terwijl die wel een winstpunt had en jij neit.

Sorry, maar hier kan ik niet zo goed tegen.

magic12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-06 11:45

ik snap je wel hoor maar ik had slecht gereden dat weet ik maar 155 was wel hee laag en dat zei iedereen dus dan is er toch iets niet goed maar ja ik zei al over 2 weken weer dus komt we goed

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:51

Owhke. Dan heb ik je verhaaltje beetje te negatief opgevat.

Sorry.

Succes met je volgende wedstridj en pm je me ff hoe het is gegaan.

magic12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-06 11:55

ok dankjewel Lachen

laura86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 13:46

Jammer dat het niet goed is gegaan...Veel succes in ieder geval volgende keer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 16:34

magic12 schreef:
ik snap je wel hoor maar ik had slecht gereden dat weet ik maar 155 was wel hee laag en dat zei iedereen dus dan is er toch iets niet goed maar ja ik zei al over 2 weken weer dus komt we goed

Zonde van je punten en geloof goed dat het tegen valt. Maar verzorging is maar 1 van de 30 onderdelen, dus zal echt niet alleen daar aan liggen.

Succes volgende keer!

magic12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-06 16:36

ja ik weet het en ik weet dat ze het donders goed kan haha maar goed volgende keer beter toch??:)