). Tot een uur of 17.30uur was het prachtig weer inclusief prettig zonnetje maar daarna ging de hemel open, gelukkig waren de proeven toen al gereden. Ik weet dat Jura/Maartje 2x goed gereden heeft waarvan 1x een eerste prijs
Super Razinda toch (en ook maartje natuurlijk). De kur van Jasmijn heb ik grotendeels gezien. De eerste keer dat ze de baan in reed viel de stroom uit waardoor ze opnieuw moest starten. Daar alleen al zou je toch de zenuwen van krijgen. Jammergenoeg zaten er wat foutjes in de proef maar het totaalbeeld was mooi. Het puntentotaal weet ik niet.Ik zelf had geen superproef gereden. Ook niet heel slecht maar het kan gewoon beter, hoewel de voorbereiding deze week al niet zo goed was dus het had net zo goed veel slechter kunnen gaan. We waren 2x 6e met 160 en 159 pnt. Weer 2 wp dus in de M1 wat het totaal op 4 brengt (in 2 wedstrijden
). Max heeft hiermee zijn eerste geld verdiend, 40 euro in totaal. Jammer van de regen aan het eind maar voor de rest was het een leuke dag. Ben benieuwd naar de verslagen van de anderen.

Gelukkig maar dat Maartje een prijs had anders had ik ze nooit opgemerkt, ik was er echt van overtuigd dat ze in het middagprogramma moest en toen ik haar daar niet bij zag staan dacht ik dat Razinda nog niet goed was...
maar dat kwam gelukkig nog goed.