Mag je springen met bandages ik weet dat je peesjes mag gebruiken maar dit weet ik niet zeker! xxx mandy Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Mag je springen met bandages ik weet dat je peesjes mag gebruiken maar dit weet ik niet zeker! xxx mandy amondi schreef:is het verstandig? ik snap dat je setjes gek bent, maar paard moet eerst komen! dus gewoon peesbeschermers.
Bandages zijn alleen maar gevaarlijk, op onze onderlinge zou je er echt niet mee mogen starten!
en ik spring weleens meer met bandages blijven bij mij altijd heel goed zitten hoor! Maar mag het volgens de officiele regelementen dan wel? xxxx mandy
0mandy0 schreef:hmm dus het mag niet?
denken jullie! xxx mandy
). Bij de knhs mag het dus wel, maar zoals hier al vaak gezegd is: bel de organisatie!!!! amondi schreef:idd,
Ik denk ook niet dat er 1 springruiter is die met bandages traint, veel te gevaarlijk en klappen vangen ze ook niet echt op!
En dan hebben we het nog niet eens over de buigzaamheid van de ingezwachtelde benen....
, maar het is toch maar 60 cm dus ik ga startten in het scapa
amondi schreef:idd, en bij ons mag je dus niet zo starten! dat jij ze altijd om hebt, wil niet zeggen dat ze niet 1 keertje los kunnen schieten bij de afsprong en het paard zodoende in de hindernis stort!
Ik denk ook niet dat er 1 springruiter is die met bandages traint, veel te gevaarlijk en klappen vangen ze ook niet echt op!
En dan hebben we het nog niet eens over de buigzaamheid van de ingezwachtelde benen....
amondi schreef:idd, en bij ons mag je dus niet zo starten! dat jij ze altijd om hebt, wil niet zeggen dat ze niet 1 keertje los kunnen schieten bij de afsprong en het paard zodoende in de hindernis stort!