Hoe je startkaart opzeggen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Theeglas

Hoe je startkaart opzeggen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 08:39

Heey,

In oktober moet je je startkaart opzeggen zo nodig.
Nou moet ik er twee opzeggen wegens het verkopen van de ponys maar hoe doe je dat en kan dat ook via internet.

Groetjes Yvon

Siria

Re: Hoe je startkaart opzeggen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 08:45

kweet het niet precies maar de rijvereniging moet je geloof ik ook afmelden, kheb nog nooit gehoord dat dat via internet kan, en anders zou ik gewoon de knhs belle om te vrage

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 08:50

Vereniging wil ik niet afmelden omdat ik in januarie weer een andere pony ga starten

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 09:47

Dat moet je schriftelijk doen bij je vereniding. onder vermelding van je naam de naam van je pony's en de combinatienummers die daarbij horen.

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 13:29

yvotje14 schreef:
Vereniging wil ik niet afmelden omdat ik in januarie weer een andere pony ga starten

Je hoeft ook niet je vereniging af te melden maar hun moeten jouw startkaarten afmelden. Dus jij moet je vereniging 'opdracht' geven aan de KNHS door te geven welke startkaart stop gezet moet worden. Op de site van KNHS staat namelijk dat ze alleen afmeldingen via verenigingen verwerken (als ik het goed begrijp).

Hanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 19:37

Startkaart kun je toch zelf schriftelijk opzeggen?
Je lidmaatschap van de KNHS kan toch alleen via de vereniging?

karlijnd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 20:19

ik krijg aan het eind van het jaar een brief thuis en dan kan ik mijn startkaarten op zeggen of door laten lopen

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 07:34

Ik heb het toevallig pas nagevraagd bij de KNHS omdat ik helemaal van vereniging ga wisselen. Je startkaart kun je zelf opzeggen, als je je startkaart en coupons etc altijd rechtstreeks thuis gestuurd kreeg. Als dat allemaal via je vereniging ging, moet de vereniging je startkaart opzeggen.
In mijn geval heeft het niet zo veel zin om mijn startkaart zelf op te zeggen, aangezien mijn vereniging mij ook als lid af moet melden en dat kan ik echt niet zelf doen.

sabje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 10:14

Citaat:
Afmelden voor 2007:
Afmeldingen van lidmaatschappen, startkaarten en abonnementen voor 2007 moeten uiterlijk 30 november 2006 schriftelijk aan de KNHS zijn doorgegeven.

Ontvangt u uw startkaart via de vereniging?
Geef dan uw afmelding door via uw vereniging.

Ontvangt u uw startkaart rechtstreeks van de KNHS?
Geef dan uw afmelding schriftelijk door aan de KNHS, onder vermelding van het combinatienummer.

Afmeldingen voor het lidmaatschap kunnen uitsluitend door de verenigingssecretaris worden doorgegeven. Individuele afmeldingen van het lidmaatschap worden dus niet geaccepteerd!
Afmeldingen die op of na 01 december 2006 worden ontvangen, kunnen niet meer worden verwerkt. De kosten voor het jaar 2007 blijven dus aan de KNHS verschuldigd.
Wenst u uw startkaart wel te verlengen voor het jaar 2007, dan ontvangt u uitsluitend een nota en geen nieuwe startkaart. De reeds afgegeven startkaart blijft geldig indien de jaarlijkse kosten voor de verlenging zijn voldaan.
Alleen schriftelijke afmeldingen kunnen in behandeling worden genomen: Ledenadministratie, Postbus 3040, 3850 CA Ermelo. Fax: 0577 - 408 248. E-mail: ledenadministratie@knhs.nl.