Bij de 2e proef werd er nogal geprutst door de jury, een bepaalde amazone wilde persé eerst en liep nogal herrie te maken, jury was blijkbaar de draad kwijt, andere amazone voor laten gaan. Resultaat: De jury heeft míjn coupon gebruikt voor iemand anders. Toen ik eenmaal aan de beurt was heeft ze mijn punten dan maar op een A4'tje gezet, maar zelfs zonder de naam van mijn paard (bleek nu)
Toen ik later mijn punten op ging halen lag de coupon van die 2e proef er dus niet bij, ik naar het secretariaat, en kreeg toen het verhaal dat de boel verwisseld was, kreeg te horen dat ik 191 punten had, en mocht even snel op het A4tje kijken voor het commentaar. Ik mocht niets houden, nee, want dit moest naar de KNHS voor registratie.
Weken later kijk ik op de knhs-site naar mn winstpunten, bleek dat die 191 niet was meegerekend.
Ik de KNHS gebeld. Het verhaal uitgelegd, nou dat was allemaal geen probleem, als er maar een uitslagenlijst was (die was er wel, was nog 2e ook). Goed. Het zou allemaal geregeld worden.
Nu krijg ik vandaag een brief van de KNHS, ik heb gestart zonder geldige coupon, of ik dat niet meer wilde doen.
Ik weer opgebeld, de 'dame' die ik aan de lijn kreeg kon me niks zinnigs zeggen en ik zou wel teruggebeld worden. Dat werd ik.
Ze had het A4tje van de jury voor zich liggen, maar mocht deze punten ABSOLUUT NIET registreren, ik moest maar naar dat secretariaat om hén te laten bevestigen dat de jury idd de boel heeft verwisseld. HALLO, dat hebben ze zelf opgestuurd!! Kan IK daar wat aan doen?!!
Ik ga dus proberen dat secretariaat te pakken te krijgen voor een briefje oid. Die muts bij de knhs had me ook weinig zinnigs te vertellen. Ik: "wat moet ik ze vragen bij dat secretariaat dan, brief laten schrijven?" Zij "Uh, nou, uh ja of ze dat kunnen bevestigen". Vage doos!!
Ik weet nog hoe die jury heet, misschien kan ik via haar een verklaring krijgen dat ze de boel heeft verwisseld? Het was zo'n chaos toen, dat MOET ze wel onthouden hebben. Maar hoe kom ik aan een telefoonnummer?
M.a.w.
Ik ben ontzettend PISSED!
Laat je wel weten hoe dit afloopt?