Vijf Eiken in Rijen dressuur

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

marjolein80

Vijf Eiken in Rijen dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-06 13:55

Weet iemand het E-mail adres van de vereniging die op 21 en 22 oktober een dressuur wedstrijd organiseren bij manege de vijf eiken in Rijen?

Welke vereniging organiseerd dit? Ik kan alleen een telefoon nummer vinden.

Orabella

Re: Vijf Eiken in Rijen dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 16:12

Ik denk dat je bedoeldt de rijvereniging de Vijf Eiken, die houden altijd bij manege Thielen wedstrijd. Manege de Vijf Eiken hangt daar los van, en die doen op het moment ook niet aan KNHS wedstrijden. Ze beginnen hoogst waarschijnlijk in februarie heermee Lachen.

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 16:14

Nee, de vijf eiken is een accomodatie. Staat er niets op startlijsten, zoals mail de vereniging...

marjolein80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-06 16:56

weten jullie dan waar en wie de wedstrijd organiseerd die op 21 en 22 oktober georganiseerd wordt?
Ik kan inderdaad niks op startlijsten vinden bij de vraagprogramma's, maar bij de kalender staat hij wel gepland...

TisUnique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 19:12

Zoals hierboven al gezegd is wordt die wedstrijd inderdaad gegeven door de vereniging PSV de Vijf Eiken uit Rijen. Zij geven hun wedstrijden bij manege Thielen in Tilburg, en ze hebben een eigen website, www.psvdevijfeiken.nl, daar staat hun contactpersoon vast wel op zodat je die kan bellen of zo.

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 07:35

Je hebt geluk: ik zit te wachten op de schilder en had even tijd om te zoeken. Via startlijsten vond ik ook niets, maar lang leve de Google: http://www.psvdevijfeiken.nl/content/vraagprogramma.htm

Edit: opeens staat bovenstaande reactie er, net nog niet en er zit heel wat uur tussen?!?!?!
Nou ja, heb je hem dubbel.