Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
theelichtje schreef:Oké, een vriendin had me gezegd dat ik terug een winstpunt in de B moest halen.. Maar héél erg bedankt
Charos schreef:Dat heeft niks te maken met startkaart opzeggen ja of nee. Je mag gewoon L1 starten.
Nu de startkaart niet opgezegd is staan ze genoteerd als L1+0 en moeten ze in deze klasse starten. Neonlight schreef:Volgens mij niet hoor. Want je bent nog dezelfde combinatie en dan is je stand 10 jaar geldig.Heeft er wel mee te maken. Als de startkaart opgezegd is moeten ze in de hoogst gezamelijke klasse starten, dit is B, want ze hebben geen winstpunt in de L1 gehaald en zijn dus niet L1 geklasseerd.Nu de startkaart niet opgezegd is staan ze genoteerd als L1+0 en moeten ze in deze klasse starten.
liesje23 schreef:Het is precies zoals Charos zegt. Ik heb drie jaar niet met onze fokmerrie gestart, en dus ook mn startkaart opgezegd. Als je dan weer een startkaart aanvraagt krijg je hetzelfde combinatienummer en mocht ik in dit geval gewoon Z1 starten ( ook al had ik geen winstpunten).
Dus TS jij mocht gewoon L1 starten als je je startkaart had opgezegd.
maar dit is zeker nuttige info.

Perla schreef:je moet er dus wel op letten dat je je oude combinatie nummer doorgeeft anders maken ze een nieuwe combinatie