contributie knhs

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Redgirl

contributie knhs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-06 22:06

Hai,
Graag wil ik wedstrijden gaan rijden misschien al per 1 oktober. Ik begreep dat dan de startkaart 19 euro is oid. Weet iemand hoe dat zit met het lidmaatschap van de KNHS of loopt dat dan gewoon vanaf nu (als ik nu lid zou worden) tot volgend jaar september?

Gr Anneminke

Napie

Re: contributie knhs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 06:54

Lidmaatschap loopt van 1 jan tot 31 dec. Als je nu lid wordt loopt deze tot 1 jan en wordt dan gewoon verlengt als je niet heb afgemeld voor 1 nov. Paard en Sport is verplicht als je wedstrijden rijd.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 07:02

Een paardenstartkaart kost idd vanaf 1 oktober de helft van de prijs €22,50 als ik het goed heb. Als je voor november niet afmeld wordt je startkaart gewoon verlengd.

Redgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-06 08:43

napie schreef:
Lidmaatschap loopt van 1 jan tot 31 dec. Als je nu lid wordt loopt deze tot 1 jan en wordt dan gewoon verlengt als je niet heb afgemeld voor 1 nov. Paard en Sport is verplicht als je wedstrijden rijd.

Maar zou ik dan nu die 40 euro lidmaatschap knhs moeten betalen en vanaf januari weer?

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 09:19

ik rijd wedstrijden en heb geen paard en sport... (inmidddels wel aangevraagd maar dus)..

ik neem aan dat je lid moet worden van een club end e knhs.. ik weet niet of je voor het hele jaar mpoet betalen.. lijkt me wel

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 09:58

napie schreef:

Paard & Sport is niet verplicht

loutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 10:31

je moet zelf lidworden van het knhs dit kost 2.95 ofzo
de startkaart kost inderdaad rond de 20 euro.
je paard moet lid worden van de knhs (mits het paard een kwpner is volgens mij) omdat deze al automatisch lid zijn. Dat kost 40 euro.
je betaald verder gewoon je lidmaarschap voor de vereniging. deze kosten zijn ook vaak minder voor het laatste kwartaal.

Maar alles loopt van het begin tot het eind van het jaar, dus niet vanaf nu tot volgens jaar september. Anders zou het wel een zooitje worden denk ik...