Startkaartaanvraag

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Linnie_

Startkaartaanvraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-06 10:36

Even wat vraagjes over het aanvraagformulier voor een startkaart. Heb er geen toelichting bij gekregen en kon verder op internet niets vinden, dus hoop dat jullie me kunnen helpen.

Voor het levensnummer heb ik 9 vakjes, maar in het paspoort staat 528003 03.11750. Kan ik dan het eerste stukje weglaten, omdat dit van het KWPN is? Zelfde verhaal bij stamboeknummer?

Hij is nog nooit officieel gemeten (ga bij de paarden starten). Kan ik dan gewoon invullen hoe hoog ie nu is en dan niets bij datum laatste meting?

Bedankt vast Lachen

Perla

Re: Startkaartaanvraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 10:39

het levensnummer van je paard is volgens mij 03.11750 (is het paard geboren in 2003? )

_Linnie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-06 10:49

Ja klopt. Dat heb ik nu ook ingevuld. Is dat ook het stamboeknr dan?

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 10:51

bij de hoogte kan je gewoon invullen en de datum wat verzinnen maakt niet zo veel uit. heb van de week ook mn aanvraag de deur uit gedaan. en het stamboek nummer weet niet precies hoe het zit bij KWPN ik weet het alleen bij fries en op de veulenpapieren staatbij die van mij gewoon het tamboeknummer weet wel dat het een lang nummer is.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 15:47

Bij paarden is officieel meten niet nodig. Dit geldt alleen bij pony's ivm de categorie-indeling Knipoog

Mijn paardje heeft ook een te lang nummer maar heb dus wel gewoon het hele nummer vermeld, dus ben buiten de vakjes gewoon doorgegaan met schrijven Knipoog
Dit is ook zo overgenomen op mijn startkaart Ja

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 17:28

Hallo allemaal,

Ik wil binnenkort gaan starten met wedstrijd rijden (dressuurmatig) met mijn paardje.
Zij heeft zelf nog nooit wedstrijden gereden, ik heb haar nu 7 maanden, ikzelf heb met mijn pony tot de M1 gereden.

Maar nu vraag ik me af , is het verstandig om eerst bij een paar wedstrijden in de buurt alleen op het losrij terrein te rijden en niet mee doen aan de wedstrijd zelf zodat zij aan het 'wedstrijdsfeer' went en de drukte enzo? Of gelijk naar een wedstrijd toe en gelijk mee doen aan de wedstrijd?

Hoe hebben jullie dat gedaan ?
let op: ze heeft nog nooit wedstrijden gelopen en is best een pittige tante (Ulft x Triton).

Hebben jullie tips voor mij?

Groetjes en dank juh wel! Vork

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 17:29

SweetMellie schreef:
Hallo allemaal,

Ik wil binnenkort gaan starten met wedstrijd rijden (dressuurmatig) met mijn paardje.
Zij heeft zelf nog nooit wedstrijden gereden, ik heb haar nu 7 maanden, ikzelf heb met mijn pony tot de M1 gereden.

Maar nu vraag ik me af , is het verstandig om eerst bij een paar wedstrijden in de buurt alleen op het losrij terrein te rijden en niet mee doen aan de wedstrijd zelf zodat zij aan het 'wedstrijdsfeer' went en de drukte enzo? Of gelijk naar een wedstrijd toe en gelijk mee doen aan de wedstrijd?

Hoe hebben jullie dat gedaan ?
let op: ze heeft nog nooit wedstrijden gelopen en is best een pittige tante (Ulft x Triton).

Hebben jullie tips voor mij?

Groetjes en dank juh wel! Vork

OW SORRY , ZAG NIET DAT MIJN BERICHT HIER GEPLAATST WERD< WAS NIET DE BEDOELING