Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

VValar schreef:Assendelft ben ik helemaal op terug gekomen. Wat een slechte accomodatie hebben ze daar zeg! In de zomer zit het grasland vol gaten en kuilen en in de winter moet je op een 20x20 stukje op keiharde bodem losrijden..
jasmijn78 schreef:Dan ben jij er al een tijdje niet meer geweest zeker, want sinds vorige winter hebben ze er een 20*40 binnenbak bij... Ik heb er in februari van dit jaar nog gestart en je kon er echt prima rijden hoor!
Citaat:Verder kan ik me vinden in het antwoord van Vvalar, dat zijn inderdaad de betere accomodaties.
jasmijn78 schreef:Dan ben jij er al een tijdje niet meer geweest zeker, want sinds vorige winter hebben ze er een 20*40 binnenbak bij... Ik heb er in februari van dit jaar nog gestart en je kon er echt prima rijden hoor!
Antoinette schreef:Ik heb de afgelopen tijd alleen meegemaakt dat ze die tweede rijbaan ook voor proeven gebruiken en dat je dus nog op dat mini-voorstukje moest inrijden.
En buitenwedstrijden heb ik er nooit gereden.

Koekiesgek schreef:In mijn voordeel dus
Thanks!
Ik ga eens op zoek naar leuke wedstrijden!!!
Wie weet komen wij jullie een keer tegen!