al gestart, nog onbekend bij knhs?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

al gestart, nog onbekend bij knhs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 16:18

Nu bijna 3 weken geleden hebben Nevada en ik onze eerste wedstrijd gereden, onze startkaart was toen al een tijdje binnen. Als ik nu op knhs site kijk voor wp-stand, staat dat combinatie niet bestaat. Kan zijn dat pas echt daadwerkelijk als bestaand opkom als 1ste coupon binnen is, maar kan ook zijn dat ergens fout is gegaan.

Jullie ervaring mee?

Sammie

Re: al gestart, nog onbekend bij knhs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 17:10

3 weken maar???? Tja even geduld hebben. Alles wordt handmatig verwerkt en ze hebben jou niet verwerkt. Mocht het over een maand of wat nog zo zijn dan kun je aan de bel trekken. Maar 3 weken is niet voldoende.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 17:13

Er staat toch ook dat de startkaart toen al een tijdje binnen was.. en dat ze 3weken geleden gestart is?Dus lijkt mij dat ze al eerder haar startkaart aangevraagt heeft..

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 17:24

Dat noteren ze niet Knipoog Dat een startkaart is aangevraagd zegt niks Haha! Er zijn bergen met startkaarten die niet gebruikt worden. Pas bij een start wordt er wat genoteerd.

astritos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 18:25

Hoi,
Dat probleem heb ik ook!!! Ben 3 sept voor het eerst gestart en winst gereden, wilde even kijken of het al genoteerd was,.....niks dus!!
Ik wacht het dan ook nog maar even af...
Groetjes Astrid. Dromen

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 18:35

Mijn winstpunten van 20 augustus zijn ook pas deze week bijgeschreven. Dus inderdaad, nog even geduld hebben!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 18:36

hihi welkom in de wondere wereld van de KNHS Haha! Haha!

een tip, bewaar altijd al je protocollen Haha! Haha! echt doe het nou, en gewoon 10 jaar........ ( hun zijn nog erger dan de belastingdienst)

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 18:40

Is heel normaal!!! Zolang je geen WP rijd, ben je in hun ogen niet actief, en krijg je die melding als je standen opvraagt..... Soms duurt het wel 3/4 weken voordat je stand is bijgewerkt.........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 20:32

Sammie schreef:
Dat noteren ze niet Knipoog Dat een startkaart is aangevraagd zegt niks Haha! Er zijn bergen met startkaarten die niet gebruikt worden. Pas bij een start wordt er wat genoteerd.

Ok, daar dacht ik ook al aan, maar wilde even weten.

KiWiKo: ben ook al aantal jaartjes actief in de wedstrijdsport hoor Knipoog

Jammer dat nog niet opstaat, zou wel eens willen weten welke klasse ik dan volgens hen zou rijden (ben nu Z1 gestart maar had mss ook wel M2 mogen zijn, als echt had gewild)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 20:33

hihi alsof ik dat kan ruiken Haha! Haha! Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 06:38

Ik heb pas hetzelfde gehad, die resultaten zijn nu net verwerkt.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 09:32

haike schreef:
Jammer dat nog niet opstaat, zou wel eens willen weten welke klasse ik dan volgens hen zou rijden (ben nu Z1 gestart maar had mss ook wel M2 mogen zijn, als echt had gewild)

Als je paard ZI was moest je ZI starten omdat je met je oude pony ook ZI reed bij de paarden

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 10:18

Pas als je eerste resultaten zijn verwerkt ben je bekend op de website bij het opvragen zeg maar, even geduld nog dan!

Je mag toch na de overstap van pony's naar paarden 1 klasse lager starten dan de hoogste gezamenlijke klasse? Dus M2 of Z1 had je 'startklasse' moeten zijn als ik het goed heb.

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 15:34

Helaas geen ervaring met KNHS... Wel ben ik administratiefmedewerker... en blijven sommige dingen wat langer liggen dan gepland... Gewoon nog even afwachten dus...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 16:09

Remember schreef:
Je mag toch na de overstap van pony's naar paarden 1 klasse lager starten dan de hoogste gezamenlijke klasse? Dus M2 of Z1 had je 'startklasse' moeten zijn als ik het goed heb.

Heb bij de paarden wel keer of 2 Z1 gestart met mijn pony, hier geen wp gehaald. Was dus Z1-pony's (geen wp in Z2 gehaald) en paarden M2/Z1?

We wachten wel af, mocht gewoon Z1 starten en dat dus ook gedaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 12:16

Ben ondertussen bekend!

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 13:03

yep, vooral de coupons bewaren, ik zit nu met de spreekwoordelijke gebakken peren.

Volgens mijn weten mag ik inmiddels L2 starten, en volgens de KNHS nog láng nog niet. Tenminste nog iets van 4 winstpunten ofzo....

Ben al druk aan 't mailen, maar ze mogen wel wat meer mensen aannemen daar. Dromen

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 13:26

"Een beller is sneller" Pling

Mijn ervaring is dat als je over winstpunten belt, je meestal direct wel antwoord hebt. Alleen moet je wel 's morgens bellen, want in de middag zijn ze vaak al naar huis.