Zenuwachtig?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 17:00

Heb geen wedstrijdstress, denk altijd maar, als het vandaag niet gaat dat gaat het volgende week wel weer. Misschien ben ik zelfs wel wat te makkelijk.

Jive

Berichten: 345
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 20:47

ik heb er niet echt last van, alleen ben ik altijd heel bang om te laat te komen .En als ik dan te laat ben en ik heb haast geen tijd om los te rijden ben ik wel even zenuwachtig.
Maar voor mijn eerste wedstrijd was ik wel heel erg zenuwachtig Haha!

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 20:49

Ik ben niet echt heel zenuwachtig, een beetje misschien, maar zolang ik maar bezig ben niet.
Ben trouwens voor m'n "gewone" les vaak wel zenuwachtig, omdat ik dan niet weet op wie ik moet Knipoog (dat weet ik bij een wedstrijd wel Knipoog)

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 09:06

Ik ben niet echt zenuwachtig meer voor de proef. Eigenlijk alleen het eerste kwartietje van het losrijden. Als meneer zich gedraagt is het zo over. Heb meer val angst denk ik. Haha! Met mijn andere paard heb ik er helemaal geen last van. Die haalt gelukkig ook geen streken uit!

Barb

Berichten: 12086
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 10:12

Ik ben heeeeel erg zenuwachtig, dat is misschien ook omdat ik net pas 1 wedstrijd achter de rug heb.
Mijn vriend vraagt zich wel eens af waarom ik dit mezelf aan doe Verward
De hele week in de stress, niet te genieten en kan amper eten naar binnen krijgen.

carola

Berichten: 8691
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 16:04

Ik heb maar één tip voor je: Bach Rescue remedie. Werkt super! Ikzelf heb nooit last van de zenuwen als ik een wedstrijd of examen ofzo heb. Ik ben wel super zenuwachtig als m'n zusje wedstrijd heeft. Dat is echt niet normaal!